فایننشال تایمز: بایدن فرصت اندکی برای نجات برجام دارد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یک روزنامه انگلیسی در گزارشی تاکید نمود فرصت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای نجات برجام اندک است.

فایننشال تایمز: بایدن فرصت اندکی برای نجات برجام دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فایننشال تایمز در گزارشی با عنوان جو بایدن فرصت اندکی برای نجات برجام دارد نوشت: هدف جو بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سعی در نابودی آن داشت، همیشه یک فرایند در حال آنالیز بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به نوشته این روزنامه، تصمیم سه سال قبل ترامپ برای خروج از توافق هسته ای و اعمال تحریم های شدید بر ایران اندک کوشش تنش زدایی بین دشمنان قدیمی را از بین برد.

فایننشال تایمز با اشاره به اقدام ایران در توقف اجرای پروتکل الحاقی، سفر هفته گذشته رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران و دستیابی به تفاهمی مشترک در مورد انجام بعضی راستی آزمایی ها به مدت سه ماه نوشت: این امر فرصتی برای دولت بایدن و طرف های اروپایی برجام فراهم نموده که باید از آن استفاده نمایند تا شرایطی به وجود آورند تا با ایران بر سر گام های بعدی تعامل نمایند.

این روزنامه انگلیسی در ادامه تاکید نمود آمریکا می تواند اقدامات بیشتری انجام دهد تا اعتماد ایران را به دست آورد. یک گزینه می تواند اجازه فروش نفت خام به کشورهایی مثل کره جنوبی و ژاپن باشد تا ایران به میلیاردها دلار پول نفت خود که نزد این کشورها نگه داشته شده، دسترسی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1392

به "فایننشال تایمز: بایدن فرصت اندکی برای نجات برجام دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایننشال تایمز: بایدن فرصت اندکی برای نجات برجام دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید