فال روزانه شنبه 19 آبان 1397

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، فال روزانه شنبه 19 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه نوزدهمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و ...

فال روزانه شنبه 19 آبان 1397

فال روزانه شنبه 19 آبان 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - با فال روزانه نوزدهمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.

فروردین

هنوز شیرینی رویاهای دیشب را احساس می کنید. به سادگی از پیامی که این خواب ها به شما داده اند گذر نکنید. مدتی است که به دنبال یافتن راهی برای افزایش درآمد هستید. دقت داشته باشید که شانس پیروزی و شکست شما در این راه برابر است. به همان نسبت که احتمال موفقیت وجود دارد امکان شکست هم هست. پس بهتر است قبل از شروع هر کاری تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید و چشمتان به روی واقعیت ها باز نگه دارید.

اردیبهشت

امروز دیدگاهتان نسبت به دوستان و اطرافیانتان تغییر یافته است. شاید این تغییر نگرش به دلیل موفقیت هایی است که آن ها بدست آورده اند، در این مورد حسادت را کنار گذارید و به فکر پیشرفت خودتان باشید. اگر مجرد هستید امروز شخصی که از قبل به او علاقه داشته اید حالتی کاملا رمانتیک برای شما پیدا خواهد نمود. حواستان باشد که این علاقه یک طرفه نباشد. به قول قدیمی ها عشق یک طرفه باعث دردسره! شاید این عشق هیجانی ناگهانی بیش نباشد بهتر است تا فردا منتظر بمانید.

خرداد

امروز صبح با احساس خستگی از خواب بلند شده اید، شاید سرما خورده باشید و اصلا حال و حوصله نداشته باشید ولی ذهنتان برخلاف جسمتان بسیار کوشاست. با این ذهن خلاقی که امروز دارید می توانید ایده های بسیار جدید و قابل اجرایی را بسازید. لطفا قضاوت های بیجایی که در خصوص خودتان دارید را کنار گذارید، همین داوری ها می تواند تبدیل به مانعی عظیم برای رسیدن به اهدافتان گردد. کارهایتان را اولویت بندی نموده و بر اساس اهمیت هر کدام به انجام آن بپردازید.

تیر

از تغییری که اخیرا در زندگیتان به وجود آمده نترسید. خود را به دست موج زندگانی بسپارید. مقاومت در برابر وضع کنونی نه تنها سودی برایتان ندارد بلکه باعث عقب گردتان نیز می گردد. شاید دیگران در ابتدا شما را مسخره نمایند ولی شک نکنید این شما هستید که در آخر برنده بازی خواهید شد. امروز برای رفتن به یک برنامه فرهنگی برنامه ریزی خواهید کرد، سینما، تئاتر و یا حتی رفتن به یک کنیرت موسیقی می تواند روح تازی های در شما بدمد.

مرداد

امروز سعی کنید صبح زود از خواب بیدار شوید تا روزی شاداب داشته باشید. به طور ناگهانی ذهنتان به سمت شرایط اقتصادی در آینده پیش رفته است. اهدافی عظیمی در سر دارید ولی همگی آن ها به شرایط پولی و اقتصادی شما بستگی خواهد داشت. نگران نباشید از همین امروز می توانید برای چندین سال آینده برنامه ریزی کنید. چه چیزهایی برای شما ارزشمند هستند؟ اولویت های زندگیتان چه مواردی هستند؟ و ... هر چی بیشتر به آینده فکر کنید بهتر می توانید برنامه ریزی کنید.

شهریور

امروز اطلاعات جدید و تازه ای را در خواهید یافت. اطلاعاتی که به نظرتان بسیار هیجان انگیز بوده و کاربردی به نظر می رسند. نکته مهم اینجاست که این اطلاعات ذره ای از اقیانوس هستند و تازه کار شما شروع شده است. نگران نباشید امروز اگر کمی اعتماد به نفستان پایین آمده است در عوض پشت کار و تلاشتان به یاری شما خواهند آمد. سعی کنید ذهن خود را از حرف های مسموم دیگران پر نکنید تا موانع را راحت تر طی کنید.

مهر

امروز روز خوبی است تا از یکی از دوستان خود که مهارت بالایی در استفاده از کامپیوتر دارد یاری بگیرید و علاوه بر حل کردن مسئله ای که برای کامپیوترتان پیش آمده است دانش خودتان در این زمینه را هم کمی بالا ببرید. شاید به دنبال ماجرای امروز به این نتیجه برسید که دلتان می خواهد در دوره ای ثبت نام نموده و توانایی های خود را در این زمینه بالاتر ببرید. امروز ممکن است به طور کاملا غیر منتظره خبرهای خوبی به گوشتان برسند که مژده اتفاق خوبی را برایتان به همراه دارند. وقوع این اتفاق به احتمال زیاد با تأخیر روبرو خواهد شد، اما خیالتان از این که حتما به واقعیت خواهد پیوست راحت باشد و از این بایت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

آبان

امروز ممکن است عشق جدیدی سر راهتان قرار بگیرد. در واقع شخصی که عاشقش می شوید تازه وارد زندگی شما نشده است و تنها چیزی که جدید است این احساس شما نسبت به اوست. این اتفاق رابطه بین شما را در جهتی کاملا متفاوت قرار خواهد داد. البته یک احتمال دیگر هم برای شما وجود دارد و آن هم این است که سر و کله بک عشق قدیمی دوباره پیدا گردد و بخواهد پرونده های قدیمی را برای همواره ببندید و رابطه ای محبت آمیز هر چند غیر عاشقانه با هم داشته باشید. شرایط اطراف شما دارند تغییر پیدا می نمایند و شما هم با روی باز از این تغییرات استقبال می کنید و امیدوار هستید که اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزنند.

آذر

امروز اگر وقت اضافه ای پیدا کنید و کار دیگری برای انجام دادن نداشته باشید به این فکر خواهید افتاد که ایده های جدیدی که در سر دارید را مورد استفاده قرار داده و در یک مقاله، شعر، داستان، نقاشی و هر چیز دیگری که به ذهنتان برسد مورد استفاده قرار دهید. شاید حتی به این فکر بیفتید که برنامه های دیگرتان را کنسل نموده و فکر و انرژیتان را روی انجام این کار متمرکز کنید. راه را به روی ایده های دیگری که به ذهنتان می رسند باز بگذارید، شاید بتوانید بعدا از آنها به طور مناسبی بهره ببرید. زمانی که دیگران بخواهند شما را زیر سوال ببرند آماده اید تا به هر قیمتی از خودتان دفاع کنید، اما امروز که خودتان خود و توانایی هایتان را زیر سؤال برده اید چه باید بکنید؟!

دی

امروز اخباری در رابطه با شرایط جهان و فقر و بدبختی های مردم به گوشتان خواهند رسید که شما را به این فکر خواهند انداخت که چطور می توانید تغییری در این شرایط ایجاد کنید. این، هدف بسیار ارزشمندی است اما نگرش فعلی شما به این شرایط چندان منطقی نیست و بیشتر از روی احساستان تصمیم گرفته اید و آگاهی درستی از واقعیت ماجرا و محدودیت هایی که در این راه وجود دارند ندارید. پیش از دریافت هر تصمیمی سعی کنید نگاه کامل و صحیحی به اوضاع داشته باشید و از همه زوایا به آن نگاه کنید. در شرایط فعلی شما احتیاج به این دارید که منابع اقتصادی خود و همچنین منابع مشترکی که با دیگران دارید را مدیریت کنید، کمی بیشتر صرفه جویی کنید!

بهمن

امروز در حالی که شما خونسرد، آرام و به احساسات خود مسلط هستید دیگران رفتاری بیش از حد احساساتی از خودشان نشان می دهند. در واقع انگار شما خودتان به دنبال افراد احساساتی می روید تا با احساسات آنها کمبود فعلی احساس در وجود خودتان را جبران کنید. این رفتار بیش از حد منطقی شما می تواند بین شما و شخصی که دوست دارید ایجاد مشکل کند. درست است که ترکیب منطق و احساس می تواند خیلی خوب باشد، اما به شرطی که هر دو نفر ترکیبی از این دو را داشته باشند، نه این که یک نفر تماما منطق و یک نفر دیگر تماما احساس باشد. کمی احساس را به منطق خود اضافه کنید تا از بروز هر مسئله ای جلوگیری کنید.

اسفند

شما طی چند روز گذشته خیلی از خودتان کار کشیده اید و ممکن است امروز کمی خسته و بی انرژی باشید. با این حال ذهنتان هنوز فعال است و می خواهید سر خودتان را با کارهایی مثل کتاب خواندن، تماشای فیلم و سریال و یا گوش کردن به سخنرانی گرم کنید. تمام اطلاعاتی که از این طریق به دست می آورید برایتان جالب و هیجان انگیز خواهند بود و حتی ممکن است شما را در جهت جدیدی قرار دهند. امروز مواظب باشید به خودتان جو مریضی ندهید، چون همین که کوچکترین نشانه ای از مریضی در خودتان حس کنید آن را برای خودتان به یک بیماری تمام و عیار تبدیل می کنید و کار را به جایی می کشانید که مجبور شوید فردا هم در خانه بمانید و استراحت کنید.

منبع: setare.com
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1345

به "فال روزانه شنبه 19 آبان 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه شنبه 19 آبان 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید