فستیوال ها و رویدادهای مهم کوبا کدامند؟ (تور ارزان کوبا)

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، عید مسیحی از چه زمانی در کشور کوبا تعطیلات رسمی اعلام شد؟ مردم کوبا در جشن شب سال نو چه مراسمی اجرا می نمایند؟ فرقی نمی کند فستیوال ها فرهنگی را بیشتر بپسندید یا اهل جشن ها خیابانی باشید، در بزرگ ترین جزیره کارائیب جشن ها و فستیوال ها مختلفی برگزار می گردد. این مطلب را بخوانید و فکر کنید دوست دارید در کدام فستیوال در کنار مردم این کشور عکس یادگاری بگیرید. نگران دوربین عکاسی نباشید: مردم کوبا از سال 2008 اجازه استفاده از تلفن همراه شخصی را پیدا نموده اند!

فستیوال ها و رویدادهای مهم کوبا کدامند؟ (تور ارزان کوبا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رویدادهای پرطرفدار کوبا

کارناوال ساتیاگوی کوبا (de Santiago de Cuba)، ماه جولای/ تیر

فستیوال بین المللی فیلم سین پُبره (Cine Pobre)، ماه آوریل/ فروردین

لاس پرنداس (Las Parrandas) یا جشن خیابانی، ماه دسامبر/ آذر

فستیوال بین المللی موسیقی جَز، ماه دسامبر/ آذر

فستیوال بین المللی باله هاوانا، ماه اکتبر/ مهر

جولای/ تیر

  • کارناوال سانتیاگوی کوبا (Santiago de Cuba)

    این کارناوال مطمئنا بزرگ ترین و رنگارنگ ترین کارناوال در نواحی کارائیب است. جشن کارناوال سانتیاگو اواخر ماه جولای شروع می گردد. این جشن ترکیبی است از مجسمه های بزرگ در حال حرکت، پایکوبینده ها، نوشیدنی های مخصوص و پایکوبی رومبا (rumba). خودتان را برای شرکت در این جشن پرجنب و جوش و داغ (یا به زبان کوبایی caliente) آماده کنید.

آوریل/ فروردین

  • فستیوال بین المللی فیلم سین پُبره (Cine Pobre)

    این فستیوال از سال 2003 در شهر گیبارا (Gibara) برگزار می گردد. این فستیوال برنامه ای است برای تجلیل از فیلم های میانه و فیلم هایی که با بودجه کم ساخته می شوند. بنیانگذار این فستیوال یک کارگردان کوبایی به نام اومبرتو سالز (Humberto Sales) بود. برنامه های قابل توجه این فستیوال عبارتند از: ورکشاپ های نمایش فیلم و بحث هایی پیرامون ساخت فیلم با منابع محدود.

دسامبر/ آذر

  • لاس پرنداس (Las Parrandas) یا جشن خیابانی

    این آتش بازی پرهیجان هر سال شب کریسمس در شهر رمدیوس (Remedios) در استان ویا کلارا (Villa Clara) برگزار می گردد. در این جشن افراد شهر به دو گروه تقسیم می شوند و با هم رقابت می نمایند. گروهی که رنگارنگ ترین مجسمه های بزرگ خیابانی را نمایش دهد و پر سر و صداترین آتش بازی را به راه بیندازد برنده است.

دسامبر/ آذر

  • فستیوال بین المللی موسیقی جَز

    فستیوال بین المللی موسیقی جَز در سال 1978 افتتاح شد. این فستیوال در سالن های تئاتر کارل مارکس، مِلا (Mella) و آمادئو رُلدَن (Amadeo Roldán) در هاوانا برگزار می گردد. شخصیت های برجسته از سراسر دنیا در این فستیوال شرکت می نمایند.

اکتبر/ مهر

  • فستیوال بین المللی باله هاوانا

    میزبان این فستیوال سالیانه باله ملی کوباست. کمپانی های پایکوبی، بالرین ها و تماشاگرهای خارجی و کوبایی در این فستیوال دور هم جمع می شوند. مدت این فستیوال یک هفته است و برنامه های آن شامل نمایشگاه، جشن و اجرای پایکوبی باله کلاسیک و معاصر می گردد. این فستیوال از سال 1960 در سال های فرد برگزار شده است.

برگرفته از کتاب lonely planet

ترجمه آزاد: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1997

به "فستیوال ها و رویدادهای مهم کوبا کدامند؟ (تور ارزان کوبا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال ها و رویدادهای مهم کوبا کدامند؟ (تور ارزان کوبا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید