شهرستان دیر برای حضور مسافران نوروزی آماده می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، حمزه اعتماد صبح یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان دیر گفت: این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری بالایی است و هر ساله شاهد حضور گسترده گردشگران و مسافران در شهرستان هستیم.

شهرستان دیر برای حضور مسافران نوروزی آماده می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا به تومان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ساحل را به عنوان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان دیر اعلام کرد و ادامه داد: ظرفیت های طبیعی شهرستان دیر فرصت مناسبی برای گردشگری است و افراد زیادی را به سوی خود جلب می نماید.

فرماندار شهرستان دیر در ادامه بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری دیر برای مسافران نوروزی تاکید نمود و اضافه نمود: اقامت و سکونت مسافران نوروزی نیز از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کمیته اسکان و رفاه، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته حمل و نقل و پایانه ها، کمیته آمار و اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته خدمات و امداد و نجات، کمیته خدمات انتظامی و امنیتی، کمیته هماهنگی امور شهرداری و دهیاری ها و کمیته خدمات بهداشتی تشکیل می گردد.

اعتماد اعلام کرد: باید برنامه ریزی مناسبی برای حضور مهمانان و مسافران نوروزی داشته باشیم و مقدمات لازم را برای تسهیل خدمات در سطح شهرستان در ایام نوروز فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 619

به "شهرستان دیر برای حضور مسافران نوروزی آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان دیر برای حضور مسافران نوروزی آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید