شمارش معکوس برای کسر امتیاز از استقلال آغاز شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در شرایطی که باشگاه استقلال هر روز به روز موعد پرداخت بدهی سنگین مربی سابق ایتالیایی اش نزدیک و نزدیک تر می شود هیچ اتفاق مثبتی برای درآمدزایی این مجموعه رخ نداده است. این در حالی است که مدیران باشگاه استقلال هنوز نتوانسته اند حتی یک اسکناس یک دلاری از مجموع یک میلیون و سیصد هزار دلاری که باید به این مربی ایتالیایی پرداخت کنند را تهیه و آن را در حساب باشگاه ذخیره کنند.

شمارش معکوس برای کسر امتیاز از استقلال آغاز شد

پیگیری دریافت وام از بانک های دولتی یا خصوصی، رایزنی با مسئولان دولت، صحبت با مدیران وزارت ورزش، تماس با رفقای متمول استقلالی، انتشار شماره حساب برای گرفتن کمک های مردمی از طرفداران استقلال و راه های مختلف دیگری که طی هفته های گذشته از سوی مدیران باشگاه استقلال اتخاذ شد هنوز هیچ یک جواب نداده و این در حالی است که استقلال هر لحظه و ساعت به زمان پرداخت بدهی استراماچونی نزدیک تر می شود.

طبق دستورالعمل فیفا اگر استقلال نتواند تا یازدهم فروردین بدهی خودش به استراماچونی را بپردازد این باشگاه علاوه بر مواجهه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی با کسر 6 امتیاز جریمه خواهد شد.

این در شرایطی است که در صورت عدم پرداخت به موقع بدهی در تاریخ دومی که پس از 11 فروردین از سوی فیفا اعلام می شود استقلال به یک دسته پایین تر نیز سقوط خواهد کرد.

این مسائل باعث شده تا این روز ها طرفداران استقلال در فضای مجازی به شدت نسبت به این مسائل نگران شده و به مدیران استقلال هشدار بدهند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2077

به "شمارش معکوس برای کسر امتیاز از استقلال آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس برای کسر امتیاز از استقلال آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید