شجاعی: هیچ وقت اجازه ندادیم پرستیژ تیم ملی پایین بیاید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شنیده ام می گویند از دوره های پیش وضعیت مالی و امکانات ما خیلی بهتر بوده است ولی اینگونه نیست. ما پیش از این خیلی مسائل داشتیم ولی وقتی کسی در بطن کار و با تیم نباشد در جریان خیلی از مسائل هم نیست.

شجاعی: هیچ وقت اجازه ندادیم پرستیژ تیم ملی پایین بیاید

شجاعی و دعوت برای اتحاد در حمایت از تیم ملی

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در گفت و گویی می گوید قهرمانی در جام ملت ها شدنی است چون تیم ایران پتانسیل زیادی دارد و در جام جهانی شایستگی هایش را نشان داده اما بحث مسائل که پیش می اید نطق کاپیتان باز می گردد:وقتی در هر دسته یا گروهی وقتی مسائل زیاد می گردد باعث ایجاد یکدلی و اتحاد بیشتر می گردد.البته این به آن معنی نیست که همیشه باید مسائلمان زیاد باشد تا متحد شویم اما ما همیشه در شرایط سخت بیشتر به هم یاری می کنیم.ما تورنمنت خیلی مهمی در پیش داریم و اصلا معقول نیست که تیم را بیشتر تحت فشار بگذارند تا همدلی بیشتر گردد!ما امکانات نداریم و بازی های تدارکاتی خوبی نداشتیم و خیلی بدقولی ها و بی احترامی ها اجرا شده اما وقتش است که همه ایران یکپارچه به تیم ملی تبدیل شوند تا بتوانیم با انرژی مثبت در جام ملت ها حاضر شویم.

شجاعی می گوید همیشه برای احقاق حق بازیکنان صحبت می نماید و حتی اگر در حق شخصی اش اجحاف نمایند از کوره در نمی رود:همیشه سعی می کنم در مورد خودم شکیبا باشم ولی من به عنوان کاپیتان تیم مسوولیت بچه ها در زمین را بر عهده دارم و باید از مطالبات و حق بچه ها دفاع کنم و نمی توانم از این اتفاق بگذرم.آنها به من اعتماد نموده اند و به همین دلیل باید بلند بلند فریاد بزنم که همه صدای ما را بشنوند که تیم مشکل دارد و بچه ها مسائلی دارند.این بچه ها خیلی زحمت کشیده و می کشند و وظیفه دارند که برای مردم کوشش نمایند اما آنها احترام و عزت هم می خواهند.لیاقت این بازیکنان خیلی زیاد است و من مسوول هستم که صدای آنها را به گوش مردم و مسوولان برسانم.

کاپیتان تیم ملی مسائل مالی را اولین مانع در راه قهرمانی تیم ملی می داند:من اگر در مورد مسائل مالی تاکید دارم برای خیلی ها سوء تفاهم نگردد.شنیده ام می گویند از دوره های پیش وضعیت مالی و امکانات ما خیلی بهتر بوده است ولی اینگونه نیست. ما پیش از این خیلی مسائل داشتیم ولی وقتی کسی در بطن کار و با تیم نباشد در جریان خیلی از مسائل هم نیست.همه چیز از دور خوب است ولی ما هیچ وقت اجازه ندادیم پرستیژ تیم پایین بیاید اگر بخواهیم موانع را بشماریم زیاد می گردد ولی از مسوولان می خواهم بزرگی نمایند و به تیم ملی ایران- تاکید می کنم تیم ملی ایران- یاری نمایند.اینجا تیم ملی مربی و بازیکن نیست و انتظار داریم مسوولان جلو بیایند و دست یا علی بدهند تا به یک موفقیت بزرگ برسیم.

اما مساله دیگر همدلی و اتحاد در راه حمایت از تیم ملی است.شجاعی در این باره پیشنهادی دارد:برای اتحاد باید چشممان را روی خیلی از مسائل ببندیم.هم ما، مسوولان و مردم.منظورم این است که نگاهمان باید ملی باشد نه شخصی.این که منِ نوعی با مسعود شجاعی، فلان مربی، فلان مسوول یا هر شخص دیگری مشکل دارم و بخواهم مشکل شخصی ام را وارد تیم ملی کنم این خیانت به مردمی است که فوتبال را دوست دارند. در این برهه باید نگاه همه مردم و مسئولان باید ملی گردد چون راه دیگری نداریم.همه باید چشمشان را روی مسائل شخصی ببندند تا تیم ملی که قرار است از پرچم ایران در میان کشورهای قدرتمند آسیایی دفاع کند چیزی از رقبا کم نداشته باشد.فکر نمی کنم این خواسته چندان زیادی باشد.

کاپیتان تیم ملی می گوید نسبت به مدعیان جام ملت ها شناخت کافی دارند:ما همیشه آنها را بررسی می کنیم و بازی های آنها را دنبال می کنیم. همه می دانند استرالیا، ژاپن و کره تیم های مدعی آسیا هستند ولی ما در صدر این تیم ها هستیم.بعد از این تیم ها امارات، قطر، ازبکستان همیشه دردسرساز هستند و بعضا در بازی های مقدماتی تیم های خوبی داشتند.به نظرم قهرمانی در بین این مربعی که اشاره کردم تعیین می گردد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 15

به "شجاعی: هیچ وقت اجازه ندادیم پرستیژ تیم ملی پایین بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: هیچ وقت اجازه ندادیم پرستیژ تیم ملی پایین بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید