جزئیات قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا معین شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، برخی جزئیات قرارداد کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال کلمبیا تعیین شد.

جزئیات قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا معین شد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه کلمبیایی ال تی یِمپو روز گذشته بود که اطلاع داد انتظار می رود کارلوس کی روش تا چند روز آینده بعد از نشست بعدی اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تری کالر معرفی گردد و کارش را با این تیم در اوایل ماه فوریه شروع کند.

اکنون شبکه رادیویی کاراکل کلمبیا ضمن انتشار این خبر که کارلوس کی روش سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال کلمبیا خواهد بود، اطلاع داد کی روش با انتها مأموریتش با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2019، در اوایل ماه فوریه کارش را باتیم ملی کلمبیا شروع خواهد نمود. طبق این گزارش قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا سه و نیم ساله است و این سرمربی 65 ساله تا جام جهانی 2022 راهنمایی کلمبیا را برعهده خواهد داشت.

اولین بازی رسمی هم که این سرمربی پرتغالی روی نیمکت تری کالر خواهد نشست در بازی دوستانه ای خواهد بود که در ماه مارس برگزار خواهد شد.

در صورتی که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا انتخاب گردد، او اولین مربی پرتغالی زبان این تیم در 75 سال گذشته خواهد شد. ژورکا از برزیل در سال 1944 راهنمایی کلمبیا را برعهده داشت و او آخرین مربی پرتغالی زبان تری کالر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 40

به "جزئیات قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید