سرویس امنیت روسیه حمله انتحاری تحریرالشام را در کریمه خنثی کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، از وقوع یک حمله تروریستی در کریمه جلوگیری به عمل آمد و دو شهروند روس دستگیر شدند. این دو از سازمان تروریستی بین المللی هیات تحریرالشام حمایت می کردند.

سرویس امنیت روسیه حمله انتحاری تحریرالشام را در کریمه خنثی کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سرویس امنیت فدرال روسیه امروز (آدینه) اطلاع داد که از وقوع یک حمله تروریستی در کریمه جلوگیری نموده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در جریان این عملیات ازسوی سرویس امنیت فدرال روسیه دو شبه نظامی اسلام گرا که قصد داشتند در یک مجموعه آموزشی در شهر سیمفروپل واقع در کریمه بمب منفجر نمایند، بازداشت شدند.

این سرویس در بیانیه مطبوعاتی خود آورده است: از وقوع یک حمله تروریستی در کریمه جلوگیری به عمل آمد و دو شهروند روس متولد 1992 و 1999 دستگیر شدند. این دو از سازمان تروریستی بین المللی هیات تحریرالشام حمایت می کردند.

بر اساس اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه، افراد بازداشتی قصد داشتند وسایل انفجاری را در یک مجتمع آموزشی در این شهر در شبه جزیره کریمه منفجر نمایند.

این دو قصد داشتند پس از انجام این برنامه به وسیله اوکراین و ترکیه به سوریه بگریزند و به شبه نظامیان در این کشور ملحق شوند. تحقیقات جنایی در این زمینه ادامه دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1441

به "سرویس امنیت روسیه حمله انتحاری تحریرالشام را در کریمه خنثی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس امنیت روسیه حمله انتحاری تحریرالشام را در کریمه خنثی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید