تور استانبول ارزان: نمایشگاه مواد غذایی استانبول

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، استانبول شهری با جاذبه های تاریخی زیبا، مراکز خرید متعدد، انواع غذاها و شیرینی های محلی و فرهنگی دوست داشتنی است که هر نوع گردشگری را به سمت خود می کشاند. اما جدا از اینها سالانه در این شهر تاریخی رویدادها و نمایشگاه های مختلفی برگزار می گردد که می تواند بازدید از آن ها نه تنها برایتان مجذوب کننده باشد، بلکه شرکت در آن ها برای کسب و کارتان مفید واقع گردد. نمایشگاه مواد غذایی استانبول که شرکت کنندگانی از سراسر دنیا دارد، یکی از این نمایشگاه هاست. اگر در صنعت مواد غذایی فعالیت دارید یا به این حوزه علاقمند هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

تور استانبول ارزان: نمایشگاه مواد غذایی استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول چه زمانی برگزار می گردد؟

قرار است چهارمین دوره این نمایشگاه مواد غذایی از تاریخ 25 الی 27 ماه می 2022 (4 الی 6 خردادماه 1401) در شهر استانبول برگزار گردد. ساعات برگزاری نمایشگاه از 9 صبح تا 6 عصر است، بنابراین فقط سه روز فرصت بازدید یا شرکت در این رویداد را خواهید داشت. این نمایشگاه در واقع گردهمایی حرفه ای های صنعت مواد غذایی است که طی آن محصولات و تکنولوژی های نو در این صنعت به نمایش گذاشته می گردد. بعضی از محصولات و خدمات این نمایشگاه شامل موارد زیر می گردد:

  • مواد غذایی ارگانیک
  • تجهیزات فراوری مواد غذایی
  • تکنولوژی های مربوط به بسته بندی مواد غذایی
  • مواد خام و اولیه غذاهای حلال
  • تکنولوژی های مربوط به سلامت و بهداشت مواد غذایی
  • بررسی غذا و سیستم های توسعه محصول
  • انواع ادویه و مواد غذایی سنتی

معرفی نمایشگاه

در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه در سال 2019 بیش از 2000 نفر در آن به عنوان حرفه ای های صنعت مواد غذایی شرکت کردند که 429 نفر آن ها بازدیدکنندگانی بودند که از 61 کشور مختلف برای بازدید در این نمایشگاه حضور داشتند. بنابراین می توان پیش بینی کرد این نمایشگاه اهمیت زیادی برای شرکت کنندگان و بیزینس های مرتبط با موادغذایی در سراسر دنیا دارد چرا که شرکت در این نمایشگاه آن ها را یک قدم جلوتر از رقبای خود قرار داده و با مشتریانشان روبرو می نماید. علاوه بر اینها فرصت پیدا کردن مشتریان خارجی و معرفی نام برند و محصول ارائه شده به بازار بین المللی نیز وجود دارد.

چطور می توانیم در نمایشگاه مواد غذایی استانبول شرکت کنیم؟

اگر تمایل دارید به عنوان شرکت کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشید می توانید فرم مربوط به شرکت کنندگان را پر کنید. در نظر داشته باشید که در این نمایشگاه جایگاه های محدودی وجود دارد و در صورتی که هنوز جایگاهی به جای مانده باشد به شما اختصاص داده می گردد.

آیا بازدید از نمایشگاه مواد غذایی استانبول رایگان است؟

شما می توانید فرم درخواست حضور به عنوان بازدیدکننده نمایشگاه را به صورت آنلاین پر کنید. در این صورت با در دست داشتن دعوتنامه، حضور شما در نمایشگاه رایگان خواهد بود. در غیر این صورت برای ورود به نمایشگاه باید مبلغی حدود 100 لیر پرداخت کنید. بنابراین قبل از اینکه بخواهید از این نمایشگاه تماشا کنید از مبلغ پرداختی یا رایگان بودن آن اطمینان حاصل کنید.

چطور به محل برگزاری نمایشگاه مواد غذایی استانبول برویم؟

نمایشگاه مواد غذایی استانبول در مرکز نمایشگاهی استانبول (Istanbul Expo Center) برگزار می گردد. این سالن نمایشگاهی در منطقه بکیرکوی (Bakirkoy) در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده است. اگر فقط به قصد بازدید یا شرکت در این نمایشگاه به استانبول سفر می کنید، در اطراف نمایشگاه هتل های مختلفی برای رزرو خواهید یافت. اگر تمایل به گشت و گذار در شهر استانبول را دارید و می خواهید در یکی از هتل های منطقه تکسیم یا خیابان استقلال اقامت داشته باشید، برای رفتن به این نمایشگاه می توانید از مترو بهره ببرید و در ایستگاه مربوط به اکسپو سنتر که DTM - İstanbul Fuar Merkezi نام دارد پیاده شوید. توجه داشته باشید این مترو باید خط M1A به سمت فرودگاه آتاتورک باشد.

اگر با خودرو به این نمایشگاه می روید می توانید از پارکینگ نمایشگاه بهره ببرید. اما در نظر داشته باشید پارکینگ نمایشگاه فقط تا یک ساعت رایگان خواهد بود و اضافه بر آن باید بر اساس مبالغ معین شده هزینه پرداخت کنید.

برای حضور در نمایشگاه مواد غذایی استانبول همین حالا اقدام کنید

خرید بلیط هواپیما استانبول بسیار ساده است فقط کافیست تاریخ سفرتان را معین کنید و با توجه به اینکه همه روزه پرواز به این مقصد وجود دارد، اگر همین امروز نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل استانبول اقدام کنید، شانس حضور در این نمایشگاه خاص را خواهید داشت. اگر کسب و کاری در زمینه مواد غذایی دارید یا دوست دارید اطلاعات کامل تری درباره این صنعت کسب کنید، حضور در این نمایشگاه می تواند برایتان مفید واقع گردد.

ویدا نور محمدی

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1908

به "تور استانبول ارزان: نمایشگاه مواد غذایی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: نمایشگاه مواد غذایی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید