رونمایی از ساعت هوشمند فایربات با قابلیت تماس بلوتوثی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شرکت فایربات به تازگی یک ساعت هوشمند با قابلیت تماس معرفی نموده است. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش HD است و از تماس بلوتوث پشتیبانی می نماید.

رونمایی از ساعت هوشمند فایربات با قابلیت تماس بلوتوثی

به گزارش خبرنگاران، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.7 اینچی HD است که از نمای 60 درجه و نمایشگر Ultiview پشتیبانی می نماید. بعلاوه دارای بیش از 200 صفحه ساعت مبتنی بر ابر نیز می باشد که می تواند به وسیله برنامه همراه سفارشی گردد. یکی از ویژگی های برجسته این ساعت هوشمند استفاده از یک نانوتراشه نو FB1 است که به نظر می رسد یک SoC پیشرفته داخلی باشد.

همانطور که از نام آن پیداست، تماس بلوتوثی نیز یکی از ویژگی های اصلی این ساعت هوشمند است که به کاربر اجازه می دهد هنگام اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه با استفاده از میکروفون و بلندگوی داخلی اقدام به برقراری تماس نماید. Fire-Bott Call بعلاوه دارای صفحه شماره گیری سریع، گزینه ذخیره مخاطبین و سابقه تماس نیز می باشد و در رنگ های سبز، سفید، نعنایی، قرمز، صورتی، آبی و مشکی عرضه می گردد. از سایر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی ضربان قلب، نقشه خواب و ردیابی فعالیت بدنی برای ورزش و تناسب اندام اشاره نمود.

این ساعت هوشمند می تواند تا 5 روز با فعال بودن بلوتوث و تا 10 روز و در حالت معمولی دوام بیاورد. Fire-Bott Call با گواهی IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار که از ویژگی های معمول ساعت های هوشمند مدرن است، ارائه می گردد. این ساعت هوشمند به زودی عرضه خواهد شد، اما اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دسترس نمی باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1893

به "رونمایی از ساعت هوشمند فایربات با قابلیت تماس بلوتوثی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ساعت هوشمند فایربات با قابلیت تماس بلوتوثی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید