راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان کرمانشاه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان کرمانشاه صورت می گیرد.

راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان کرمانشاه

محمدرضا سهیلی گفت: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست های مردمی با حضور کننده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: تمام هم استانی ها می توانند با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه به نشانی کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، جنب جنب پارک شاهد درخواست های خود را در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح کنند.

سهیلی اظهار کرد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و جوابگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان کننده تام الاختیار وزیر از ساعت 8 تا 18 روز چهارشنبه 22 و پنجشنبه 23 تیر جوابگوی مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: این اقدام ارزشمند وزارت خانه در راستای تسریع در رسیدگی به مسائل هم استانی های عزیز اجرا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در خاتمه شرح داد: این فرصت مناسبی است تا برخی از مسائل که نیازمند دستور ویژه از مرکز است دستورات لازم اخذ شود.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1962

به "راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید