خبرنگاران مرحله تستی آزمون ورود به حرفه مهندسان مهرماه برگزار می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، قزوین - خبرنگاران - رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: مرحله تستی آزمون ورود به حرفه مهندسان در سه صلاحیت نظارت، محاسبه و اجرا سوم و چهارم مهرماه برگزار می گردد.

خبرنگاران مرحله تستی آزمون ورود به حرفه مهندسان مهرماه برگزار می گردد

حامد عبدالرزاقی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: روز گذشته آزمون ورود به حرفه مهندسان معمار در بخش صلاحیت طراحی همزمان با سراسر کشور با حضور 130 داوطلب و به مدت 8 ساعت برگزار گردید.

به گفته وی، برگزاری آزمون یاد شده در دانشگاه رجاء قزوین با حضور کارشناسان بهداشت و انجام تب سنجی براساس دستورالعمل های بهداشتی برگزار و ماسک به همراه مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار داوطلبان قرار داده شد.

این مسوول با اشاره به برگزاری بخش تستی این آزمون، توضیح داد: مرحله دوم نیز با حضور سه هزار و 416 داوطلب قزوینی و در هفت رشته مهندسی عمران، معماری، تاسیسات مکانیک و برق، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک سوم و چهارم مهرماه آینده و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عبدالرزاقی افزود: پذیرفته شدگان در این آزمون با ارایه سوابق حرفه ای می توانند از اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست اخذ پروانه اشتغال به کار نموده و به واسطه دریافت این پروانه به طور رسمی وارد حرفه مهندسی شوند.

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار داشت: حد نصاب قبولی داوطلبان در این آزمون پاسخگویی به 50 درصد از سووالات خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1039

به "خبرنگاران مرحله تستی آزمون ورود به حرفه مهندسان مهرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرحله تستی آزمون ورود به حرفه مهندسان مهرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید