داستان زندگی قهرمان ارتشی که 29 فرزند را به سرپرستی قبول کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - پنجمین قسمت از برنامه جشن رمضان با وقوع اتفاقی مبارک در روز ارتش، از شبکه پنج سیما پخش شد.

داستان زندگی قهرمان ارتشی که 29 فرزند را به سرپرستی قبول کرد

به گزارش روابط عمومی برنامه جشن رمضان، پنجمین قسمت از ویژه برنامه جشن رمضان در حال و هوایی متفاوت تر از شب های گذشته و با حضور دو مهمان مردمی از شبکه پنج سیما پخش شد.

این برنامه که قصد دارد مثل هرسال جشن رمضانی باشکوه در فضایی استودیویی ایجاد کند و به دنبال آن خرسندی، امید شادی بخشی و شادی آفرینی به جامعه منتقل شود، هرشب میزبان مهمان های متفاوت از اقصی نقاط کشور است که قصه های جذاب و شنیدنی دارند.

قهرمان شب گذشته سرهنگ جوان ارتشی بود که با ظاهری متفاوت وارد استودیوی جشن رمضان شد.

سرهنگ سید مهدی حسینی گل افشانی در بخش اول صحبت های خود با زینب پورابراهیم و بابک افرا گفت: سال 78 وارد دانشگاه افسری شدم، در رشته علوم سیاسی تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه تحصیل دادم. تقریبا 18 سال پیش بود که از طریق یکی از دوستانم با طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا شدم و یک دختر و پسر را به سرپرستی گرفتم.

وی افزود: چند سال بعد از این اتفاق یک روز در اداره مشغول تدوین یک دستورالعمل بودم که از کمیته تماس گرفتند و گفتند چند روز دیگر عروسی دختر شماست، من اول گفتم اشتباه گرفته اید بعد توضیح دادند که فرزند معنوی شما چند روز دیگر ازدواج میکند و مشتاق است که شما هم در مراسم ازدواجش حضور داشته باشید. اما من تصمیم گرفتم که در مراسم عروسی شرکت نکنم و مدتی بعد از ازدواج به منزل ایشان بروم. همین اتفاق هم افتاد، اتفاقا آقای داماد هم سرباز بود و دخترم به او گفته بود که پدرم سرهنگ است و او هم خیلی بابت این مسئله هوای مرا داشت.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در آستانه پدربزرگ شدن هستم گفت: به مناسبت روز ارتش تعداد فرزندان تحت سرپرستی خود را به 29 نفر افزایش می دهم.

در ادامه مجتبی شجاع خواننده قطعه عشق اهورایی وارد استودیو شد.

وی درباره نخستین خاطره خود از پخش این قطعه گفت: سال 97 بعد از اینکه پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد از شبکه سه پخش شد، من هم بابت باخت پرسپولیس ناراحت بودم و هم بابت پخش این قطعه خرسند. اما کلا خرسندم که برای ایران است و بعد از اتفاقات حماسی پخش میشود و در مدارس هم بیشتر دانش آموزان با آن همخوانی کردند.

شجاع با اشاره به اینکه یک قطعه خود را روی ناو خوانده و به کمک شبکه پنج تولید شده است افزود: تجربه بسیار متفاوتی برای من بود. در حال آماده سازی چند قطعه دیگر با مضمون عاشقانه هستم.

سپس عشق اهورایی را به صورت زنده برای بیننده های جشن رمضان اجرا کرد.

گفتنی است جشن رمضان بخ تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که در شب های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 21:30 به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1457

به "داستان زندگی قهرمان ارتشی که 29 فرزند را به سرپرستی قبول کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان زندگی قهرمان ارتشی که 29 فرزند را به سرپرستی قبول کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید