تور ارزان گرجستان: شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان بر اساس ایمیل دریافتی از اداره کل بین الملل وزارت آموزش و علوم گرجستان، آخرین شرایط و مقررات ورود دانشجویان ایرانی به این کشور را اعلام نمود.

تور ارزان گرجستان: شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و بنا بر اعلام سفارت کشورمان در گرجستان، این شرایط به توضیح ذیل است:

دانشجویان ایرانی برای ورود به گرجستان باید نسبت به ثبت نام و پر کردن فرم الکترونیکی به وسیله سایت https://registration.gov.ge/pub/form/22/abrckq/ اقدام نمایند.

دانشجویان خارجی پس از اخذ مجوز وزارت آموزش و علوم گرجستان، هنگام ورود باید تست منفی PCR با اعتبار 72 ساعته را به همراه داشته باشند و پس از ورود به محل قرنطینه منتقل شوند. مدت قرنطینه 8 روز می باشد. محل قرنطینه به وسیله وزارت بهداشت گرجستان مشخص می شود. هزینه قرنطینه بر عهده دانشجو است. دانشجویان پس از خاتمه قرنطینه باید مجددا با هزینه خود نسبت به انجام تست PCR اقدام نمایند.

دانشجویان خارجی که مدرک واکسیناسیون را ارائه نمایند (یک دوز واکسن johnson&Johnson و دو دوز سایر واکسن مورد تائید سازمان بهداشت جهانی) یا مدرک ابتلا به کووید در 100 روز گذشته (تست مثبت PCR) همراه با مدرک دریافت یک دوز واکسن مورد تائید سازمان بهداشت جهانی (باید 14 روز از واکسیناسیون گذشته باشد) از قرنطینه اجباری معاف خواهند بود.

در ضمنً همه دانشجویان ایرانی باید در مورد مجوز ورود با دانشگاه های خود تماس بگیرند و از معتبر بودن مجوز آگاه شوند

لازم به یادآوری است؛ دانشجویان ایرانی پس از اطمینان اخذ مجوز ورود از دولت گرجستان نسبت به تهیه بلیط (سفارت هماهنگی لازم برای برقراری پرواز با ایرلاین ها به عمل خواهد آورد) اقدام کرده و اطلاعات پروازی شامل شرکت هواپیمایی، تاریخ و ساعت پرواز و مرز ورودی را از یک هفته قبل ار پرواز برای دانشگاه ارسال کرده و از آن ها درخواست نمایند تا این اطلاعات را برای وزارت علوم و پلیس مرزی ارسال نمایند تا نتیجه نهایی به دانشجو و دانشگاه منعکس شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1644

به "تور ارزان گرجستان: شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید