خبرنگاران اعمال محدودیت در پاریس در پی شناسایی ویروس جدید کرونای

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران - خبرنگاران - مقام های شهر یوبون در شمال پاریس روز دوشنبه اعلان کردند، در پی یافته شدن مواردی از گونه جدید آفریقا جنوبی ویروس کرونا در این محل، کارزار پیگیری و مقابله با آن را شروع نموده اند.

خبرنگاران اعمال محدودیت در پاریس در پی شناسایی ویروس جدید کرونای

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از خبرگزاری رویترز؛ یک مقام کالج ژول فری در یوبون در شمال پایتخت فرانسه اعلان کرد: در پی یافته شدن مواردی از این ویرس در محوطه این کالج ، دستور تعطیلی این مرکز آموزشی داده شده است.

با توجه به همه گیری گسترده بیماری کووید-19 در ایتالیا، از روز یکشنبه (19 بهمن ماه) تا 15 ماه میلادی جاری (27 بهمن 99)، ممنوعیت آمد و شد بین استانی در این کشور اعمال شده است.

شهروندان فقط بنا بر دلایل ضروری مانند اشتغال یا نیازهای بهداشتی و درمانی و با داشتن تاییدیه می توانند صرف نظر از ممنوعیت در نظرگرفته شده، به رفت و آمدهایشان ادامه دهند.

شیوع افسارگسیخته گونه های مسری و مرگبارتر ویروس کرونا و اخبار ضد و نقیض درباره اثربخشی واکسن های کشف شده در مقابل گونه آفریقای جنوبی ویروس کرونا، باعث افزایش نگرانی افکار عمومی در انگلیس و ابهام درباره انتها همه گیری در این کشور شده است.

کمتر از یک هفته پس از آنکه دانشمندان دانشگاه آکسفورد ادعا کردند واکسن مشترک آن ها با شرکت داروسازی آسترازنیکا روی گونه های جدید ویروس کرونا موثر است، تحقیقات دیگری نشان می دهد که این واکسن روی گونه آفریقای جنوبی این ویروس چندان اثر بخش نیست.

دانشمندان دانشگاه دانشمندان ویتواترسرند آفریقای جنوبی می گویند که واکسن آسترازنیکا حدود 10 درصد در پیشگیری از ابتلا به گونه آفریقای جنوبی ویروس کرونا موثر است.

بیمارستان های پرتغال با بالاترین آمار میانگین ابتلا و مرگ، برای پذیرش شمار بالای بیماران کرونایی به ویژه در واحدهای آی سی یو، به صورت نگران کننده ای دچار مشکل شده اند.

شمار کل تلفات کووید-19 در این کشور اروپایی به حدود 14 هزار تن رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1324

به "خبرنگاران اعمال محدودیت در پاریس در پی شناسایی ویروس جدید کرونای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعمال محدودیت در پاریس در پی شناسایی ویروس جدید کرونای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید