حال نویسنده ویچر با سی دی پراجکت خوب شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شرکت بازی سازی سی دی پراجکت (CD Projekt)، تهیه کننده مجموعه بازی های ویچر (The Witcher)، توافق جدیدی با خالق این مجموعه امضا نموده اند؛ توافقی که پس از یکی دو سال فراز و نشیب و نارضایتی نویسنده رمان های ویچر، محقق می گردد.

حال نویسنده ویچر با سی دی پراجکت خوب شد

شرک سی دی پراجکت و آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski)، نویسنده رمان های ویچر، در بیانیه ای مشترک دیروز اعلام کردند که طبق توافقی جدید، به همکاری و رابطه با یکدیگر ادامه خواهند داد. جزییات این توافق منتشر نشده است. با این حال، در بیانیه منتشر شده آمده است که این توافق جدید، ضمن شفاف سازی نیازهای دو طرف، انتظارات آن ها را هم از یکدیگر برآورده خواهد نمود.

بر اساس همین توافق، شرکت سی دی پراجکت هم چنین حقوق ساخت بازی ویدیویی، کمیک، بازی تخته ای و کالاهای دیگر از مجموعه ویچر را حفظ خواهد نمود.

آدام کیچینسکی، مدیر شرکت سی دی پراجکت، درباره این توافق جدید گفته است: ما همواره کارهای آندره ساپکوفسکی را تحسین نموده ایم و این کارها، الهام بخش تیم ما در استودیوی سی دی پراجکت رد بوده اند. به نظر من از امروز رابطه ما در سطح جدیدی ادامه پیدا خواهد نمود.

سال گذشته بود که آندره ساپکوفسی نسبت به توافق اصلی خود با سی دی پراجکت، ابراز نارضایتی کرد. در پی موفقیت های بزرگ بازی ویچر 3، آندره ساپفکوفسکی اعتقاد داشت که او باید بخشی از درآمدهای بازی را دریافت کند. در آن موقع، ساپکوفسکی به صورت حقوقی اقدام کرد و گفت که 6 درصد از درآمدهای حاصل از نام ویچر در سی دی پراجکت، باید به او برسد.

ظاهرا زمانی که سال ها پیش سی دی پراجکت برای ساخت اولین بازی ویچر سراغ آندره ساپکوفسکی رفته بود، او رقم کمی دریافت نموده و حق ساخت بازی را به سی دی پراجکت داده بود. ساپکوفسکی در آن موقع چندان به بازی های ویدیویی و مشخصا موفقیت بازی ویچر، اعتقادی نداشته بود.

مجموعه ویچر، و رمان های آندره ساپکوفسکی، مشخصا پس از عرضه بازی های این مجموعه مطرح شدند؛ طوری که ترجمه های مختلف رمان ویچر، همگی پس از موفقیت و محبوبیت بازی های این مجموعه اجرا شده اند. حتی به راحتی می توانیم ساخت یک سریال بزرگ از مجموعه ویچر را هم به موفقیت بازی های آن نسبت دهیم.

در هر صورت، توافق جدید نویسنده رمان های ویچر، مطمئنا به ساخت بازی های بیشتر در این مجموعه توسط سی دی پراجکت اشاره دارد. قصه گرالت به خاتمه رسیده است، ولی دنیای ویچر، شخصیت درست و درمان کم ندارد. با این حال، شرکت سی دی پراجکت در حال حاضر سفت و سخت مشغول تمام کردن بازی بعدی خود یعنی سایبرپانک 2077 است، در نتیجه به این زودی ها انتظار ساخت بازی های ویچر جدیدی از سوی این شرکت نداریم.

منبع: CD Projekt

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 559

به "حال نویسنده ویچر با سی دی پراجکت خوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال نویسنده ویچر با سی دی پراجکت خوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید