ثبت نام آنلاین، صرفه جویی در وقت و هزینه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های ثبت نام در سفرهای خبرنگاران، ثبت نام به صورت آنلاین است. ثبت نام و واریز وجه سفر به صورت آنلاین علاوه بر جلوگیری از اتلاف زمان شما، به ما نیز برای مدیریت بهینه و سریع تر سفرها یاری می نماید. برای اطلاع از چگونگی ثبت نام آنلاین پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام آنلاین، صرفه جویی در وقت و هزینه

معرفی روش های خرید و رزرو تور:

در انتهای هر تور قسمتی به نام چی بهتر از خرید آنلاین وجود دارد. در این قسمت شما برای ثبت نام 4 گزینه پیش رو دارید:

1. خرید آنلاین:

در این حالت نام شما در سفر به صورت قطعی ثبت می گردد.

2. رزرو با پرداخت 50 درصد (قطعی):

در این حالت، نام شما در سفر ثبت می گردد. سپس تا 1 هفته قبل از سفر، زمان خواهید داشت تا نسبت به تسویه حساب اقدام فرمایید.

توجه: اگر تا پیش از یک هفته قبل تور، مبلغ خود را تسویه نکنید؛ ثبت نام شما باطل و مشمول پرداخت جریمه خواهید شد.

3. رزرو بدون پرداخت (موقتی):

برای رزرو جا بدون پرداخت هزینه از این گزینه استفاده نمایید. در این حالت، در صورت وجود جای خالی در تور، به طور موقت و تنها به مدت 24 ساعت جای شما را در تور رزرو خواهد کرد. در این مدت، شما بایستی نسبت به واریز وجه تور و ثبت نام قطعی اقدام فرمایید.

توجه: پرداخت آنلاین و پرداخت 50 درصد نسبت به رزرو بدون پرداخت در اولویت هستند. این موضوع به این معنی است اگر توری مثلا 5 نفر ظرفیت داشته باشد؛ در زمان رزرو شما کسی به صورت آنلاین آن 5 نفر را ثبت نام کند، ظرفیت تور تکمیل می گردد و شما دیگر امکان ثبت نام نخواهید داشت.

4. تسویه حساب رزروی ها:

در صورتی که قبلا نسبت به رزرو تور (بدون پرداخت و یا با پرداخت 50٪ هزینه) اقدام فرموده اید، با انتخاب این گزینه می توانید مابقی هزینه سفر خود را پرداخت نمایید.

مراحل پرداخت:

مرحله اول: تایید اطلاعات

پس از انتخاب نوع ثبت نام و تکمیل سایر فیلدهای درخواست، با زدن دکمه مرحله بعدی، به صفحه تایید خرید منتقل خواهید شد. پس از تکمیل اطلاعات در صفحه قبلی و زدن دکمه مرحله بعدی وارد صفحه تایید اطلاعات خواهید شد. در این صفحه، بعد از مشاهده و تایید اطلاعات، دکمه ثبت اطلاعات و ادامه فرآیند را بزنید.

لطفا در این مرحله دقت داشته باشید:

  • اطلاعات تماس خود را با دقت تکمیل نمایید. تنها راه ارتباطی خبرنگاران با شما شماره موبایل و آدرس ایمیل شماست.
  • در صورتی که به منظور تسویه حساب رزروی ها این فرم را تکمیل می نمایید، حتما شماره موبایل و آدرس ایمیلی که قبلا برای ثبت نام از آن استفاده نموده اید را وارد نمایید.

مرحله 2: ورود به درگاه پرداخت

  • در صورتی که در صفحه قبل، نوع ثبت نام را رزرو بدون پرداخت انتخاب نموده باشید، بعد از زدن دکمه ثبت درخواست، اطلاعات شما در نرم افزار خبرنگاران ثبت می گردد.
  • در صورتی که سایر گزینه های موجود در نوع ثبت نام را انتخاب نموده باشید، با زدن دکمه ثبت اطلاعات در صفحه قبلی و دکمه ورود به درگاه پرداخت اینترنتی در این صفحه، به صفحه پرداخت بانک منتقل خواهید شد.

مرحله 3: پرداخت

بعد از ورود به صفحه پرداخت بانک مشخصات کارت بانکی خود را وارد و دکمه پرداخت را بزنید. در این مرحله به خاطر داشته باشید:

  • با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب می توانید پرداخت مورد نظر خود را انجام دهید.
  • رمز اینترنتی، در واقع رمز دوم کارت شماست که این رمز را می توانید از دستگاه های خودپرداز بانک خود دریافت کنید. در صورت احتیاج به هدایت، از کارمندان شعبه بانک خود یاری بگیرید.
  • cvv2، یک عدد 3 یا 4 رقمی است که پشت یا روی کارت شما ثبت شده است.

مرحله 4: خاتمه

پس از زدن دکمه پرداخت، به صورت اتوماتیک به وبسایت خبرنگاران منتقل شده و کلیه اطلاعات ثبت نام شما در نرم افزار خبرنگاران ثبت خواهد شد.

نکته: در صورت امکان، خرید آنلاین خود را به وسیله لپ تاپ یا کامپیوتر (سیستم عامل ویندوز) انجام دهید. ممکن است به وسیله موبایل (سیستم عامل اندروید یا آی او اس) در هنگام پرداخت با مشکل روبرو شوید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2001

به "ثبت نام آنلاین، صرفه جویی در وقت و هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آنلاین، صرفه جویی در وقت و هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید