توسکانی، بهشت گمشده ایتالیا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، توسکانی ایتالیا

شاید تا به حال نام توسکانی را شنیده باشید، یکی از رویایی ترین مناطق برای گشت و گذار با تور ایتالیا با وسعتی برابر 22990 کیلومتر مربع که سرتاسر مراتع و زمین های سرسبز است و با همین وسعت نه چندان زیادش، 6 مورد از میراث های فرهنگی یونسکو را در خود جای داده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید می خواهیم راجع به این منطقه خوش آب و هوای ایتالیا بیشتر صحبت کنیم:

توسکانی، بهشت گمشده ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

در مرکز ایتالیا یکی از زیباترین منطقه های این کشور به نام توسکانی قرار گرفته است که با وسعت تقریبی 23 هزار کیلومتر مربعی اش، یک جای عالی برای طبیعت گردی گردش و تفریح محسوب می گردد. منظره ای خیره نماینده باچشم اندازی به زمین های سبز وسیع و یک دست در کنار خانه های ویلایی و مردمی خونگرم از توسکانی ایتالیا یک جای پرطرفدار و محبوب ساخته است.

توسکانی دارای چند نمونه از بهترین باغ های میوه ایتالیا است و به دلیل شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی که دارد برای رشد و پرورش انواع گیاهان جایی مناسب است، بهشتی گمشده که به خصوص در فصل بهار، سرشار از زیبایی های خداوندی می گردد و دره های سر سبز آن درست مانند تابلوی نقاشی شگفت انگیزی می شوند که در مقابل چشمان شما قرار می گیرند.

یکی از جلوه های طبیعت گردی بامزه ای که به این فضای سبز روح خاصی می بخشد، گله گوسفندان سفیدی است که روی تپه ها حرکت می نمایند و البته که خانه های ویلایی و زیبا و تپه های مخمل گون سبز را هم نباید از یاد برد، در کل می توان گفت که توسکانی به واسطه زمین ها و دره های سر سبز پی در پی اش شناخته شده است.

یکی از جذابیت های توسکانی، دریاچه زیبایی به نام Orbetello Lagoon و منطقه ای به نام Apuan Alps است که از مناطق حفاظت شده محسوب می گردد و زیستگاه انواع پرندگان و جانوران است.

اگر چه توسکانی یکی از زیباترین طبیعت های ایتالیا را در دل خود دارد اما در بین توریست ها و گردشگران بیشتر به عنوان یک منطقه فرهنگی شناخته می گردد، این منطقه 3 شهر سینا، پیزا و لوکا را شامل می گردد که شهر پیزاهمان برج کج معرف ایتالیا یعنی برج پیزا را دارد. 6 میراث جهانی یونسکو در توسکانی قرار دارند، شامل مرکز تاریخی فلورانس، میدان کلیسای جامع پیزا، مرکز تاریخی سینا ال دوورچا از جمله آن هاست.

یکی از کارهای دیگری که می توانید در توسکانی انجام دهید، بازدید از پینتزا، شهر پنیر است! که در آن می توانید طعم های مختلفی از پنیر های خوش طعم و ناب ایتالیایی را بچشید. یکی دیگر از جاذبه های پینتزا، جایی به نام Palazzo Piccolominiاست که میدان ذوزنقه ای شهر محسوب می گردد، این میدان از چهار طرف توسط چهار ساختمان احاطه شده و چشم انداز جالبی دارد.

در صورتیکه بخواهید در این شهر اقامت کنید، می توانید سری به Palazzo Piccolomini بزنید. این اقامتگاه در غرب میدان قرار گرفته است و دارای 3 طبقه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 352

به "توسکانی، بهشت گمشده ایتالیا" امتیاز دهید

2 کاربر به "توسکانی، بهشت گمشده ایتالیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسکانی، بهشت گمشده ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید