مالاگا کجاست؟ ، سفر به زادگاه پابلو پیکاسو

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران - مالاگا به عنوان پایتخت Costa del sol و محل تولد پیکاسو شناخته می گردد. اما نکات جالب بسیاری در خصوص این شهر وجود دارد که به آنالیز بعضی از آنها می پردازیم:

مالاگا کجاست؟ ، سفر به زادگاه پابلو پیکاسو

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

1. مالاگا به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا شناخته می شود، قدمت این شهر به 700 سال قبل از میلاد مسیح باز می شود و توسط فنیقی ها کشف شد.

2. نام اصلی شهر در واقع مالاکا است که به معنی کارخانه بوده است.

3. امپراطوری رم این شهر را از مسلمانان گرفت و شهر برای 800 سال به عنوان Malaqah شناخته می شد.

4. یکی از بزرگترین هنرمندان دنیا یعنی پابلو پیکاسو در این شهر متولد شده و آثار وی در این شهر به نمایش گذاشته می شود.

5. ساحل مالاگا که به Malagueta beach معروف است، یکی از پربازدیدترین سواحل دنیا به شمار می رود و دارای زیبایی ها و امکانات فراوانی از جمله رستوران های زیبا، محیطی تمیز و هتل های مخصوص است که توجه هر بازدیدکننده ای را به خود جلب می نماید.

6. Moorish Alcazaba از جمله قدیمی ترین و بزرگ ترین قلعه ها به شمار می رود که مربوط به قرن 8 میلادی است. همچنین این قلعه نمایانگر تاریخ قدیمی و کهن مالاگا است.

7. آب و هوا در مالاگا مدیترانه ای بوده و در آنجا زمستان هایی معتدل و تابستان هایی گرم را تجربه خواهید کرد. هرساله مالاگا شاهد 50 روز بارانی و 300 روز آفتابی است. به دلیل آب و هوا خوب، مالاگا میزبان شمار زیادی از بازدیدکنندگان است.

8. یکی دیگر از مکان های دیدنی و تاریخی مالاگا قلعه Castillo de Gibralfaro است که در قرن 14 و به منظور حفاظت از Alcazaba ساخته شده بود. این قلعه محل بازدید بسیاری از مسافران است و مناظر بسیار زیبایی را از سطح شهر به اشتراک می گذارد.

9. علاوه بر جاذبه های بی شمار گردشگری و تاریخی مالاگا، حومه و مناطق اطراف آن نیز بسیار زیبا و دیدنی است و پر است از درختان میوه و زیتون.

10. یکی از پر رفت و آمدترین بندرهای مدیترانه ای به خصوص برای کشتی های مسافربری از 600 سال قبل از میلاد مسیح، بندر مالاگا است.

منبع : costaexcursions.es

منبع: چمدان
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 552

به "مالاگا کجاست؟ ، سفر به زادگاه پابلو پیکاسو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالاگا کجاست؟ ، سفر به زادگاه پابلو پیکاسو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید