تاکید استاندار بر راه اندازی شرکت های سرمایه گذاری در بخش شهری

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران/سمنان آشناگر ،استاندار سمنان گفت: شرکت های سرمایه گذاری در بخش شهری استان سمنان با هدف افزایش درآمد شهرداری ها و رونق اقتصادی راه اندازی شود.

تاکید استاندار بر راه اندازی شرکت های سرمایه گذاری در بخش شهری

علیرضا آشناگر 12 تیرماه در دیدار با جاقتصادی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: منبع درآمد شهرداری های استان محدود است و باید طرح اقتصادی نوین برای اجرای طرح های عمرانی ملاک کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: استانداری سمنان با تمام توان در کنار شهرداری و دهیاری های استان است و با اجرای طرح های اقتصادی می توان برای توسعه استان گام برداشت.

استاندار سمنان اضافه کرد: شرکت اتوبوس سازی با کیفیتی در استان سمنان وجود دارد و شهرداری های سراسر کشور می توانند از این ظرفیت مهم برای خرید خودروهای سواری سنگین اقدام کنند.

وی ادامه داد: 55 درصد از ماشین آلات ساخت اتوبوس در شرکت عقاب افشان در داخل کشور تولید می شود و از این ظرفیت ملی باید تمام بهره را برد.

دکتر مهدی جاقتصادی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه های شهری و روستایی با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال و بازدید از بزرگترین کارخانه اتوبوس سازی ایران(شرکت عقاب افشان) در قالب سفر 2 روزه طی 11 و 12 تیرماه به استان سمنان سفر کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 948

به "تاکید استاندار بر راه اندازی شرکت های سرمایه گذاری در بخش شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید استاندار بر راه اندازی شرکت های سرمایه گذاری در بخش شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید