تاثیر تبلیغاتی سالنامه ها چگونه می باشد؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تحقیقات ثابت می نماید که سررسید تبلیغاتی مفید و ارزشمند است. تحقیقات می گوید که 74 درصد از مردم می توانند تبلیغ کننده را در تقویم تبلیغاتی خود به یاد بیاورند. آن ها ابزارهای بازاریابی کوچک قدرتمندی هستند و اگر از آن ها برای افزایش دیده شدن برند خود استفاده نمی کنید، رقبای شما این کار را انجام می دهند.

تاثیر تبلیغاتی سالنامه ها چگونه می باشد؟

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. اما ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد که یک محصول چاپی بتواند در عصر دیجیتال رشد کند. اما موفقیت مستمر بعضی از تقویم های کاغذی منعکس نماینده موفقیت کتاب های چاپی است، صنعتی که چندین سال پیش با احتمال بسیار واقعی فروش کتاب های الکترونیکی نسبت به انواع چاپی روبرو بود. درعوض، یک نظرسنجی نشان داد که بیشتر خوانندگان همچنان مطالب خواندنی خود را که روی کاغذ چاپ شده است، ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

اثربخشی سالنامه ها به چه صورت می باشد؟

آن ها چندین بار در روز، هر روز از سال، برند شما را به نمایش می گذارند

61 درصد از مردم بین دو تا 10 بار در روز به تقویم یا سالنامه نگاه می نمایند.

آن ها برای شما سخت کار می نمایند

85 درصد از مردم با شرکتی که سالنامه تبلیغاتی آن ها را تهیه نموده است، تجارت می نمایند.

آن ها مردم را مسرور می نمایند

82 درصد از دریافت نمایندگان از دریافت یک سالنامه به عنوان یک هدیه رایگان لذت می برند.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

تاثیر تبلیغاتی سالنامه ها چگونه می باشد؟

هیچ یک از هدایای تبلیغاتی برای اهدای سرانجام سال به میزان سالنامه های تبلیغاتی به موقع نیست. تقویم 1400 مشتریان شما به زودی منقضی می گردد. برنامه های سال آینده در حال اجرا است. یک سالنامه تازه بلافاصله در خانه یا محل کار (یا هر دو) مورد جستجو قرار می گیرد، قدردانی می گردد و مورد استفاده قرار می گیرد. مردم دقیقاً می دانند که سال گذشته چه کسی تقویم خود را به آن ها داده است.

تبلیغات تقویمی تعریف تبلیغات شخصی است. تقویم تبلیغاتی چه به صورت حضوری و چه به وسیله پست توزیع گردد، چندین بار در روز به آن ارجاع داده می گردد و به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی گیرنده تبدیل می گردد. بسیاری از محصولات با کیفیت با چاپ لوگو برای انتخاب وجود دارد، اما تقویم های تبلیغاتی تنها مواردی هستند که در زندگی مشتریان شما در تمام سال حضور دارند.

مردم همواره وقتی محصولی را که ارزشمند می دانند به آن ها ارائه می گردد، پاسخ مثبت می دهند. آن ها از آغاز نامزد هستند. شما تبلیغ نماینده هستید و هر بار که از تقویم استفاده می کنید، این فرصت را دارید که با گیرنده خود مرتبط شوید. یک نظرسنجی از مصرف نمایندگان ایالات متحده نشان داد که 62٪ دارای تقویم های تبلیغاتی هستند. مطمئن شوید که مشتریان شما از سالنامه های شما استفاده می نمایند.

تقویم های تبلیغاتی دیده می شوند و نام تجاری شما را هر روز به افراد متعددی می گویند (خانواده، دوستان، مهمانان، همکاران و غیره). تقویم و سالنامه دائماً به مردم می گوید که شما کی هستید، کجا می توانید پیدا شوید و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1928

به "تاثیر تبلیغاتی سالنامه ها چگونه می باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر تبلیغاتی سالنامه ها چگونه می باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید