برترین و بدترین کشورهای دنیا برای مهاجران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تایوان، مکزیک، کاستاریکا و پرتغال به اسم برترین مکان ها برای زندگی در دنیا برای مهاجران براساس هزینه زندگی, کیفیت زندگی و راحتی اقامت و رفتار با مهاجران در آن قرار دارند.

برترین و بدترین کشورهای دنیا برای مهاجران

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، در نقطه هند، ایتالیا و آفریقای جنوبی به اسم بدترین مکان ها برای زندگی در نظر گرفته می شوند. در این کشورها مهاجران احساس ناراحتی می نمایند و از شرایط مالی خود هم راضی نیستند.

از سویی دیگر بر اساس نظرسنجی که در این رابطه صورت گرفته کشور تایوان (چین تایپه) همچنان در صدر قرار گرفته است و مهاجرانی که به این کشور رفته اند بابت امنیت شغلی خود و شرایط مالی احساس رضایت و قدردانی دارند.

حدود 96 درصد از 12 هزار و 420 مهاجر مستقر در این کشور در یک نظرسنجی اینترنیشن که یک شبکه مستقر در مونیخ آلمان است مورد آنالیز قرار گرفتند. این مهاجران از مراقبت های پزشکی که در تایوان دریافت می نمایند راضی هستند و بعلاوه 94 درصد از آن ها گفتند که از استطاعت مالی خود در این کشور راضی بوده اند.

یک مهاجر از شیلی گفت: سیستم بهداشت تایوان واقعاً مردم را به جای اعداد صرف در نظر می گیرد.

در همین حال 96 درصد از مهاجران رفتار مردم تایوان را نسبت به ساکنین خارجی محبت آمیز توصیف کردند.

مکزیک و کاستاریکا در صندلی دوم و سوم به اسم برترین مکان برای زندگی و کار قرار گرفتند. پرتغال هم در مکان بعدی قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم این است که کویت به اسم یک کشور خوب برای مهاجران اکنون دیگر همچون گذشته خوب تلقی نمی گردد و در هشت سال گذشته مکان بدی از لحاظ کار و زندگی برای مهاجران بوده است.

ایتالیا هم در تمام سال های اخیر مکان اسف باری برای مهجران بوده است. مهاجران در این کشور عموما شرایط مالی اسف باری دارند و سختی های زیادی را تحمل می نمایند. فرصت های شغلی موجود در ایتالیا بسیار کم ارزیابی شده است ضمن اینکه پیدا کردن خانه و شغل برای خارجی ها حتی افراد تحصیل نموده بسیار سخت است.

هند هم شرایط به مراتب بدتری برای مهاجران خود فراهم می نماید.

در آفریقای جنوبی هم شرایط به همین منوال است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1587

به "برترین و بدترین کشورهای دنیا برای مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و بدترین کشورهای دنیا برای مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید