بازیکن حرفه ای Sekiro را چشم بسته در چهار و نیم ساعت تمام کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، برای اولین بار در تاریخ، یک استریمر در توییچ پیروز شده تا بازی سکیرو را با چشمان بسته تمام کند. این بازیکن که اتفاقا در عرصه اسپیدران (تمام کردن بازی ها در حداقل زمان ممکن) فعالیت دارد، در استریم زنده توانسته تا بازی سکیرو را چهار و نیم ساعته و با چشم بند تمام کند که این کار با توجه به سختی بازی سکیرو واقعا بی سابقه و شگفت انگیز است.

بازیکن حرفه ای Sekiro را چشم بسته در چهار و نیم ساعت تمام کرد

حین اینکه بازیکنان زیادی هستن که از سختی بازی سکیرو ناله می نمایند، چند روز پیش استریمری به نام Mitchriz پیروز شد تا بازی سکیرو را چشم بسته و به شکل زنده در حضور دیدنچی ها تمام کند. این بازیکن در استریم خود نشان داد که تمام کردن بازی سکیرو بدون نگاه کردن به صفحه نمایش هم ممکن است و فقط در چهار و نیم ساعت به انتها شورا از این بازی دست پیدا کرد.

این بازیکن در تمام طول این بازی فقط به صداها و حافظه خود برای پیشروی اتکا نموده و از این طریق پیروز شده تا این رکورد عجیب را به نام خود ثبت کند. برای مثال Mitchriz در بخش از بازی که در آن از لبه پرتگاه عبور می نماید با استفاده از شمارش متوجه می گردد که تا چه زمانی باید حرکت کند. بخش هایی هم هستند که او با استفاده از ضربه زدن به در و دیوار متوجه می گردد که جنس محیط از چه چیزی است و زمانی که جنس دیوار تغییر می نماید می توان محل دقیق خود را در محیط تشخیص دهد. مکان هایی که برای قلاب هستند، صداهای دشمنان و معینا میان پرده های بازی از دیگر روش هایی هستند که به وسیله Mitchriz در این استریم برای مکان یابی استفاده شده اند.

یکی از ویژگی های عالی بازی سکیرو برای این بازیکن، صداهای اضافه زیادی در بازی سکیرو وجود دارند که به هنگام وقایع خاص (مانند هشدار کوتاهی که به هنگام بعضی از حملات دشمنان پخش می شوند) بازیکن را بدون احتیاج به دیدن صفحه نمایش از حالت فعلی آن ها مطلع می سازند. این صداها یاری بزرگی به Mitchriz برای رسیدن به هدف خود نموده اند.

البته جهت این استریم کاملا هموار نبوده و معین است که هنگام بازی کردن بدون دیدن صفحه نمایش مشکلاتی هم پیش می آید. مانند بخشی که Mitchriz در آن به درون یک دره سقوط می نماید یا غول آخرهایی مانند Corrupted Monk و Guardian Ape که حسابی برای این بازیکن مشکل ساز شدند. حتی غول آخر دومی یک بار Mitchriz را شکست داد و باعث شد که این بازیکن مجبور گردد تا دوباره و با آیتم های کم تر به مصاف این بوزینه برود.

به طور کلی مهارت بالای Mitchriz در این استریم خاص تجلی پیدا نموده. برای مثال او پیروز شده تا سرباز زره پوش بازی (همان سربازی که روی پل با او می جنگیم و تنها راه شکست دادن او، پرتاب کردن به درون دره است) را در همان اولین کوشش خود شکست دهد. این موضوع حتی خود Mitchriz را هم شگفت زده نموده بود. غول آخر انتها بندی شورا از این بازی یک بار این بازیکن را شکست داد اما دور دوم Mitchriz پیروز شد تا غول آخر بازی را شکست دهد و رکورد جدیدی ثبت کند.

باید بگوییم که Mitchriz یکی از برترین بازیکنان بازی سکیرو در جهان است و برای مدتی رکورد سریع ترین اتمام بازی را برای خود ثبت نموده بود. Mitchriz همین حالا هم در کنار رکورد تمام کردن بازی به صورت چشم بسته، رکورد سریع ترین تمام کردن بازی بدون استفاده از باگ پرواز کردن را به نام خود ثبت نموده. او یک ماه برای تمام کردن چشم بسته بازی تمرین نموده بود اما قرار نیست متوقف گردد و اتفاقا اعلام نموده که میخواهد زمان رکورد خود را بهبود بخشد.

همین حالا می توانید ویدیوی کامل بازی کردن چشم بسته Mitchriz را در کانال توییچ این بازیکن دیدن کنید. البته در میانه استریم توقف کوتاهی وجود داشت و این استریم در ویدیوهایی به اسم قسمت اول و قسمت دوم ذخیره شده. کوشش و مهارت Mitchriz حقیقتا حیرت انگیز است. او در تمام محیط های بازی بدون استفاده از چشمان خود حرکت نموده، تمام دشمنان را شکست داده و حتی بدون دیدن صفحه نمایش در منوهای بازی جابه جا شده و از آیتم ها استفاده نموده.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1613

به "بازیکن حرفه ای Sekiro را چشم بسته در چهار و نیم ساعت تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن حرفه ای Sekiro را چشم بسته در چهار و نیم ساعت تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید