اکو 2023 جهشی در تعریف محور نو گردشگری است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: برگزاری رویداد بین المللی کشورهای عضو اکو در 2023 جهشی بزرگ در تعریف محور نو گردشگری در شمالغرب کشور خواهد بود.

اکو 2023 جهشی در تعریف محور نو گردشگری است

به گزارش خبرنگاران، کمال الدین میرجعفریان روز گذشته 12 شهریور در جلسه هماهنگی رویداد اردبیل 2023 اظهار کرد: برای معرفی فراسرزمینی و در حوزه کشورهای عضو اکو هم برنامه ریزی ها انجام گردد و با استفاده از ظرفیت وزارت خارجه و حضور در نمایشگاه های خارجی پیش رو ظرفیت های استان معرفی گردد.

وی ادامه داد: در بحث نرم افزاری، اطلاع رسانی و فراوری محتوا برای معرفی استان باید به برترین نحو عمل گردد، سرمایه گذاران در حوزه های مختلف پای کار بیایند و با استفاده از این فرصت محصولات و تاسیسات خود را معرفی نمایند.

میرجعفریان گفت: همه باید از ظرفیت های این رویداد در جهت معرفی استان حداکثر استفاده را ببریم و دستگاه ها و نهادهای مختلف همکاری کامل را برای برگزاری این رویداد داشته باشند.

در ادامه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز اظهار کرد: بیش از سه ماه تا آغاز رویداد اردبیل 2023 مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو فرصت داریم و باید با تعیین کردن توضیح وظایف دستگاه ها کار را به صورت عملی آغاز گردد.

فردین عینی ادامه داد: تا به امروز 6 کمیته برای برگزاری رویداد اردبیل 2023 تعیین شده ، وظایف آنها تدوین شده و احکام آنها از سوی استاندار اردبیل ابلاغ شده است.

وی افزود: برگزاری رویداد بین المللی کشورهای عضو اکو در 2023 جهشی بزرگ در تعریف محور تازه گردشگری در شمالغرب کشور خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اعلام نمود: تمام کوشش ما معرفی استان اردبیل در حوزه گردشگری با توجه و تکیه بر داشته های طبیعی و تاریخی آن است که تا به امروز آنگونه که باید در سطح ملی و بین المللی معرفی نشده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1991

به "اکو 2023 جهشی در تعریف محور نو گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکو 2023 جهشی در تعریف محور نو گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید