انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه به عنوان محقق سرآمد کشور

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه مراغه برای چهارمین سال متوالی به عنوان محقق سرآمد کشوری انتخاب شد.

انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه به عنوان محقق سرآمد کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد 100 نفر از محققان کشور را در سال 1400 به عنوان سرآمد علمی انتخاب نمود.

بر این اساس قدرت محمودی، عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه مراغه در چهارمین سال متوالی به عنوان محقق سرآمد کشور در سال 1400 از سوی این معاونت انتخاب شد.

محمودی در حالی برای چهارمین بار به عنوان دانشمند سرآمد کشوری انتخاب شد که پیش از این در سال های 97، 98 و 99 نیز به این موفقیت دست یافته بود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سال 94، برنامه ای با عنوان حمایت ویژه از محققان سرآمد علمی کشور با هدف افزایش کیفیت علمی کشور، افزایش تعاملات بین المللی با محققان معتبر دنیا، استفاده از زیرساخت ها و امکانات مراکز معتبر علمی دنیا و یاری به توسعه کیفی علم و فناوری کشور به اجرا گذاشته است و همه ساله از بین محققان برتر کشوری، شماری را بر اساس فعالیت های شاخص علمی انتخاب می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1557

به "انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه به عنوان محقق سرآمد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه به عنوان محقق سرآمد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید