امضای نخستین تفاهمنامه بین المللی رویداد همدان 2018

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نخستین تفاهم نامه بین المللی رویداد همدان 2018 با هدف توسعه راهبردی گردشگری در این استان امضا شد.

امضای نخستین تفاهمنامه بین المللی رویداد همدان 2018

تفاهم نامه بین المللی رویداد فراملی همدان 2018 بین مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم و اتاق بازرگانی همدان با هدف توسعه راهبردی گردشگری در این استان امضا شد.

در اجلاس دو روزه سفرای خارجی در همدان که با رویکرد رویداد فراملی همدان 2018 برگزار گردید حدود 50 سفیر و نماینده خارجی حضور داشت که این تفاهم نامه به وسیله علی اصغر زبردست به نمایندگی از همدان و مسعود نصرتی به نمایندگی از مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه طرح راهبردی، علمی و تحقیقاتی بین مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم و اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن همدان عملیاتی می گردد.

بعضی از مفاد اعلام شده این تفاهم نامه، راه اندازی دبیرخانه همدان 2018، تدوین منظره گردشگری این استان، توسعه شبکه مشترک گردشگری میان کشورهای عضو مجمع جهانی گردشگری، ارتقا ظرفیت و مدیریت مقاصد سفر و تسهیلات سفر آسان و هم سویی برنامه های جهانی جهانگردی با موضوع طرح های جاده ابریشم است.

در سال 2018 میلادی همدان به عنوان مرکز گردشگری در کهن قاره آسیا برگزیده شده و در این راستا امروز میزبان سفرای 28 کشور و ده ها نماینده خارجی بود.

از برنامه های این هیات در مرکز گردشگری آسیا می توان به بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی همدان و نشست تخصصی با فعالان مالی این استان اشاره نمود.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1827

به "امضای نخستین تفاهمنامه بین المللی رویداد همدان 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای نخستین تفاهمنامه بین المللی رویداد همدان 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید