اطلاعات جدیدی از دو میان رده سامسونگ گلکسی A51 و A71 منتشر شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به تازگی اطلاعات جدیدی از دو گوشی میان رده گلکسی A51 و A71 منتشر شده است که تاریخ عرضه آن ها را تائید می نماید.

اطلاعات جدیدی از دو میان رده سامسونگ گلکسی A51 و A71 منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، مدتی پیش بود که اخبار زیادی از جدیدترین میان رده های سامسونگ یعنی گلکسی A51 و A71 سراسر فضای مجازی را پر نموده بود. این دو گوشی جدیدترین اعضای خانواده میا ن رده های سامسونگ هستند و به همین دلیل افراد زیادی برای خرید آن ها انتظار می کشند. به تازگی خبر های جدیدی از فروش این گوشی منتشر شده است.

ارسال اولین دستگاه های سامسونگ گلکسی A51 در اروپا از 17 ژانویه آغاز می گردد، زیرا سه فروشگاه هلندی آغاز به پذیرش پیش خرید سفارشات این محصول را با قیمت 370 یورو کرد ه اند.

فروشگاه های Mobiel، BelSimpel و Cool Blue گلکسی A51 را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در سایت خود برای فروش قرار داده اند. قیمت فوق برای یک دستگاه بدون سیم کارت است، اما دو فروشگاه اول نیز می توانند به شما برای یافتن بهترین قیمت در اپراتور ها برای خرید سیم کارت یاری نمایند. این در حالی است که شرکت سوم به خریداران خود کاور 30 یورویی این محصول را با قیمت 14 یورو به فروش می رسانند.

سامسونگ گلکسی A71 نیز در مرحله پیش سفارش است و قیمتی برابر 470 یورو خواهد داشت. دو فروشگاه Mobiel و Cool Blue می گویند که انتظار دارند این محصولات را در تاریخ 31 ژانویه برای خریداران بفرستند. باز هم، شما بین سه گزینه رنگ مشکی، آبی و نقره ای حق انتخاب دارید.

سامسونگ گلکسی A51 و A71 باید تقریباً همزمان با هلند به سایر نقاط اروپا نیز ارسال شوند. سایر بازار ها باید به زودی فعالیت های پیش سفارش خود را آغاز A71نموده و به خریداران سرویس دهی نمایند. سامسونگ در خانواده میان رده خود تنوع بسیار زیادی ایجاد نموده و همین امر موجب شده است که هواداران بسیاری به خود جذب کند. این شرکت را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای نشان دادن موفقیت های مکرر دانست. سامسونگ توانسته است با توجه به احتیاج کاربران خود و ارائه دستگاه های مقرون به صرفه در کنار پرچمداران گران قیمت افراد زیادی را به برند خود عادت دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 609

به "اطلاعات جدیدی از دو میان رده سامسونگ گلکسی A51 و A71 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از دو میان رده سامسونگ گلکسی A51 و A71 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید