راهنمای خرید انواع گوشی موبایل از مراکز معتبر

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، گوشی موبایل امروزه به یکی از ابزارهای جدایی ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده و هر روز کارهای بیشتری را می توان با این وسیله انجام داد؛ از ساده ترین کاربردها مثل صحبت کردن و سرچ اینترنتی گرفته تا مدیریت هوشمند و از راه دور لوازم برقی منزل و …

راهنمای خرید انواع گوشی موبایل از مراکز معتبر

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شرایط مالی کشور، خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی آن برای نگهداری و استفاده بهتر از این وسیله اهمیت بسیاری دارد و یک خرید پرچالش محسوب می گردد که بهتر است از مراکز معتبر صورت بگیرد.

شرکت پارس نوین مدیا یکی از مجموعه های معتبر و مطرح برای خرید گوشی موبایل هوشمند و لوازم جانبی آن است که اقدام به واردات و توزیع این محصولات از تمام برندهای معتبر جهان از جمله سامسونگ، شیائومی، آنر، اوپو، نوکیا و اپل نموده و آن ها در سراسر ایران پخش و به فروش می رساند.

خبرنگاران در ادامه این مطلب به معرفی محصولات شرکت پارس نوین مدیا می پردازد.

سامسونگ؛ پرطرفدارترین گوشی در جهان

سامسونگ در حال حاضر، با توجه به کیفیت خوب و بالای گوشی های آن در کنار ویژگی های دیگری چون آپشن ها و قابلیت های متعدد در کنار رده قیمتی های متفاوت، یکی از پرفروش ترین برندهای گوشی موبایل در سراسر جهان به شمار می آید. در حال حاضر سامسونگ یکی از رقبای جدی و سرسخت برند آمریکایی اپل به شمار میرود، به ویژه که سامسونگ در چندسال اخیر دست به فراوری انواع گوشی های هوشمند با امکانات متعدد و قابلیت های متفاوت با توجه به نیازها و بودجه تمام کاربران این محصول زده است؛ از پرفروش ترین های سامسونگ می توان به گلکسی A12، گلکسی A32، گلکسی A52s و … اشاره نمود.

گوشی موبایل اپل؛ مجذوب کننده و لوکس

برند اپل که در سراسر جهان با فراوری گوشی های هوشمند آیفون شناخته شده است، یکی از برندهای بسیار باکیفیت و البته لاکچری و تاحدی گران قیمت در فراوری گوشی موبایل محسوب می گردد. این گوشی های هوشمند دارای ویژگی های سخت افزاری بسیار با کیفیت از جمله دوربین و سیستم عامل آن، به عنوان گوشی های پرچم دار در بازار محسوب می شوند که علی رغم لوکس بودن، محبوبیت بسیار زیادی در بازار ایران پیدا نموده اند.

شیائومی؛ میان رده محبوب

یکی دیگر از برندهای تقریبا پرفروش در بازار ایران که با فراوری گوشی های میان رده و مالی با کیفیت و امکانات بالا و قابل قبول، به محبوبیت دست پیدا کرد، برند شیائومی است؛ شیائومی فعالیت خود را در فراوری گوشی موبایل هوشمند، با مدل های ردمی شروع کرد که کیفیت بالای این رده از گوشی ها در کنار قیمت ارزان آن ها سبب شد تا محصولات شیائومی سهم عمده ای از بازار کشورهای در حال توسعه را به خود اختصاص داده و نهایتا از سال 2019 به عنوان یکی از زیربرندهای شیائومی، به شکل مستقل به فراوری ادامه دهد. از مدل های محبوب شیائومی در حال حاضر، می توان به ردمی نوت 9 پرو، پوکو ایکس 3 پرو، ردمی نوت 10 و … اشاره نمود.

علاوه بر این موارد، در حال حاضر برندهای باکیفیت دیگری نیز در بازار گوشی های هوشمند در ایران حضور دارند که از جمله آن ها، آنر، اوپو و نوکیا را می توان نام برد.

درباره شرکت پارس مدیا

شرکت پارس مدیا که فعالیت خود را با تامین لوازم جانبی برای گوشی های ال جی الترونیکس و سپس واردات انحصاری هندزفری بلوتوث های ال جی شروع نموده بود، در سال 1396 با انعقاد قراردادی با گروه ChiTeng Technology به فراوری گوشی موبایلJIMO پرداخت و تبدیل به نماینده انحصاری این برند در ایران شد. از سال 1397 و با آزاد شدن واردات گوشی در برندهای گوناگون، به واردات گوشی موبایل هوشمند و بعلاوه لوازم جانبی آن از انواع برندها مانند سامسونگ، شیائومی، آنر، اوپو، نوکیا و اپل کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه واردات قانونی گوشی های مذکور، اقدام به پخش محصولات وارداتی خود در سراسر کشور می نماید.

علاوه بر آن، شرکت پارس مدیا با توسعه تجارت الکترونیک و افزایش خرید اینترنتی در ایران به واسطه مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی هوا، بیماری های فراگیر و… تمام محصولات خود را به شکل آنلاین برای مصرف کننده نهایی به فروش می رساند و شما می توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت https://mediatel.ir محصول مورد نظر خود را بطور مستقیم از شرکت واردکننده خریداری فرمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1944

به "راهنمای خرید انواع گوشی موبایل از مراکز معتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید انواع گوشی موبایل از مراکز معتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید