استیلی آمد، مرزبان و شاهرودی هم می آیند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در این بین از نفراتی مانند علیرضا مرزبان(که در پرسپولیس سابقه همکاری با استیلی را دارد)، امیرحسین پیروانی، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده، امید نمازی و علیرضا امامی فر به عنوان دستیاران احتمالی استیلی در تیم امید نام برده شد که ظاهرا شانس مرزبان و شاهرودی بیش از سایرین است. ضمن اینکه محمد حبیبی برای اردوی اخیر تیم ملی بزرگسالان به این تیم خواهد رفت و حاج اسبویی موقتا مربی گلرهای امید خواهد شد.

استیلی آمد، مرزبان و شاهرودی هم می آیند

تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم، روزهای سردرگم و مبهمی را سپری می نماید و در فاصله حدود سه ماه مانده تا شروع رقابت های انتخابی المپیک حال و روز خوشی ندارد. اواخر هفته قبل بود که فرهاد مجیدی با انتشار متنی پر از کنایه در پیج شخصی اش از سرمربیگری تیم ملی امید کناره گیری کرد و در حالی که همواره در مصاحبه هایش از توانایی هایش برای صعود به المپیک و شکستن این طلسم یاد می کرد، در اقدامی عجیب عطای ماندن در راس تیم امید را به لقایش بخشید و برای همواره از این تیم رفت.

البته اوضاع و شرایط در همان زمانی که مجیدی هم حضور داشت به هیچ عنوان مناسب نبود و وی در همان برهه نیز هشدارهایی مبنی بر دخالت در کارش داده بود. در این بین تیم امید از لحاظ فنی نیز خیلی چنگی به دل نمی زد و بعد از دو شکست در ازبکستان حسابی امیدها را ناامید کرد. بعد از آن حدس ها درباره برکناری فرهاد و برنامه های اعضای کمیته فنی برای کنار گذاشتن وی شدت گرفت اما این مربی قبل از اینکه این اتفاق بیفتد خودش دست به کار شده و به صورت مجازی استعفایش را گفت.

استیلی آمد

مدتی قبل خبر دادیم که در تیم ملی امید اختلافاتی بروز پیدا نموده تا جایی که حمید استیلی به حالت قهر قصد ترک تیم را داشته است. همان زمان خبر دادیم که اگر شنیدید بعد از کنار رفتن مجیدی، استیلی به عنوان سرمربی جدید معرفی گشت نباید تعجب کنید. دیروز درنهایت خبر انتخاب استیلی به این شکل رسانه ای شد: او که سابقه مربیگری در تیم های پرسپولیس و راه آهن را دارد، پیش از این به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می کرد و کنار کرانچار و مجیدی حضور داشت، اما از این پس قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند. استیلی قرار است در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو که از 18 دی تا 6 بهمن برگزار می گردد، روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی امید بنشیند.

گزینه های دستیاری استیلی

بر همین اساس روز گذشته جلسه کمیته فنی و توسعه در فدراسیون فوتبال با حضور تمامی اعضا و البته مهدی تاج و ابراهیم شکوری، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار گشت و طبق اخباری که کسب کردیم، حمید استیلی در این جلسه ضمن ارائه برنامه هایش برای امیدها، درخصوص همکاران و دستیارانش نیز با اعضا به مذاکره و رایزنی پرداخت. در این بین از نفراتی مانند علیرضا مرزبان(که در پرسپولیس سابقه همکاری با استیلی را دارد)، امیرحسین پیروانی، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده، امید نمازی و علیرضا امامی فر به عنوان دستیاران احتمالی استیلی در تیم امید نام برده شد که ظاهرا شانس مرزبان و شاهرودی بیش از سایرین است. ضمن اینکه محمد حبیبی برای اردوی اخیر تیم ملی بزرگسالان به این تیم خواهد رفت و حاج اسبویی موقتا مربی گلرهای امید خواهد شد.

برنامه های تدارکاتی امیدها

برنامه های تمرینی تیم ملی امید در راه انتخابی المپیک 2020 توکیو از روز دوشنبه زیرنظر کادرفنی جدید این تیم شروع خواهد شد و طی امروز و فردا نفرات دعوت شده به اردو نیز تعیین خواهند شد. به همین دلیل قرار است تیم امید طی این دو اردو دو بازی تدارکاتی مقابل شهرخودرو و نساجی برگزار کند. البته امیدها درخواست بازی با تیم فولاد را هم داده بودند که این دیدار به خاطر مخالفت جواد نکونام لغو شد. ملی پوشان امید ایران در گروه سوم مسابقات مقدماتی با تیم های مدعی ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه شده اند و کار بسیار سختی برای شکستن طلسم 44 ساله صعود به المپیک و حضور در توکیو دارند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 355

به "استیلی آمد، مرزبان و شاهرودی هم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی آمد، مرزبان و شاهرودی هم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید