استقلالی ها بدانند مرز بین اعتماد به نفس و غرور به باریکی مو است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با اینکه چند روز از ملاقات استقلال و گل گهر گذشته و هر دو تیم به بازی بعدی شأن رسیده اند، اما متأسفانه هنوز حواشی این بازی ادامه دارد که این به ضرر هر دو تیم است. کارشناسان داوری روی ضربات پنالتی این بازی نظرات خود را داده اند که عمدتاً هم به درستی تصمیمات داور آن بازی صحه گذاشته اند؛ که اگر غیر از این هم بود دیگر نمی توان زمان را به عقب بازگرداند.

استقلالی ها بدانند مرز بین اعتماد به نفس و غرور به باریکی مو است

وی اضافه کرد: بهتر است اعضای هر دو تیم بیشتر از آنکه به بازی قبلی شأن بپردازند، به بازی های پیش رو فکر نمایند تا امتیازات مهمی را از دست ندهند.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ملاقات استقلال و صنعت نفت بیان داشت: حساسیت این بازی کمتر از بازی با گل گهر نیست و مجیدی تیمش این را می دانند مقابل صنعت هم به هیچ وجه کار ساده ای در پیش ندارند. نفت آبادان یکی از تیم های خوب در نیم فصل دوم است و به طور کلی در 10 هفته اخیر علاوه بر نتایج خوب، بازی های خیلی خوبی هم ارائه می دهد و امتیاز گرفتن از این تیم خیلی راحت نیست.

صاحب جمعی در مورد شانس قهرمانی استقلال در این فصل تاکید نمود: این خوب است که استقلالی ها جاه طلب باشند و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند. اما مرز بین اعتماد به نفس و غرور به باریکی مو است و نباید آنها از این مرز عبور نمایند. آبی پوشان ظرفیت قهرمانی دارند اما نباید در باد نتایج قبلی شأن بخوابند. آنها تا این هفته عملکرد خوبی داشته و نتایج درخور تحسینی گرفته اند و باید همین فرایند را تا سرانجام فصل ادامه دهند.

کارشناس فوتبال در مورد تقابل دوباره استقلال و نساجی این بار در جام حذفی گفت: دو تیم در این فصل دو بار با هم ملاقات کردند که هر دو بازی بدون گل مساوی شده و این باعث می گردد بر جذابیت و حساسیت های این بازی اضافه گردد. مربیان دو تیم شناخت خوبی از تفکرات هم و تیم مقابل دارند و لذا تاکتیک های یکدیگر را خنثی می نمایند. البته که در بازی قبلی نساجی قدری هم خوش شانس بود و دروازه بان این تیم هم درخشش وافری داشت و باید دید آیا آنها می توانند در جام حذفی هم به همین شکل مقاومت نمایند یا خیر.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید نمود: استقلالی ها که ظرفیت قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارند و انگیزه زیادی هم برای فتح هر دو جام در این فصل دارند، باید از سد نساجی یا هر تیم دیگری که به آن برخورد می کردند عبور نمایند و مقتدرانه در جام حذفی هم خود را به فینال برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1905

به "استقلالی ها بدانند مرز بین اعتماد به نفس و غرور به باریکی مو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها بدانند مرز بین اعتماد به نفس و غرور به باریکی مو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید