ستاره مغضوب استقلال دوباره محبوب شد ، جبران مافات بازیکن مازاد نکونام!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، فصل گذشته برای یکی از بازیکنان مهم استقلال به بدترین شکل ممکن تمام شد.

ستاره مغضوب استقلال دوباره محبوب شد ، جبران مافات بازیکن مازاد نکونام!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، استقلال در این هفته ها به قدری ماجرا داشت که حال و احوال کاپیتان اول این تیم به کلی فراموش گردد. حسین حسینی فصل گذشته را به بدترین شکل ممکن به خاتمه رساند.

او به طور کلی عملکرد ضعیفی در دربی ها دارد و از قضا سرنوشت 2جام فصل گذشته هم در عبور از دربی ها تعیین شد. گلر آبی ها نه در دربی برگشت لیگ توانست جلوی شکست خوردن تیمش را بگیرد و نه در دربی فینال جام حذفی. در این دومی، گل دریافتی او از امید عالیشاه در وقت های اضافی، فشار نقدها را روی این دروازه بان دوچندان کرد؛ گلری که شاید می توانست روی آن توپ عملکرد بهتری داشته باشد و بازی را به ضربات پنالتی بکشاند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

در فضایی چنین پر از خشم، حسینی استوری خداحافظی از استقلال گذاشت و به نظر می رسید کارش در این تیم به خاتمه رسیده باشد اما نهایتا ناتوانی باشگاه در جذب گلر مدعی و سرشناس، منجر به حفظ این سنگربان شد.

با این اوصاف، آغاز فصل تازه برای حسینی جنبه حیثیتی پیدا نموده بود و البته که او فعلا توانسته این دوران کلیدی را با پیروزیت پشت سر بگذارد.

حسینی در بازی با نفت آبادان یک کلین شیت نسبتا آسان داشت، در برابر ملوان اما برای گل نخوردن حسابی درخشید و ازجمله ضربه پنالتی تیم حریف در دقایق ابتدایی را مهار کرد. چه بسا اگر آن توپ در آن شرایط به گل تبدیل می شد، استقلال در مخمصه بدی می افتاد اما درخشش حسینی ورق را برگرداند.

جالب اینجاست که حسینی بعد از بیش از 2سال پیروز به مهار پنالتی می شد. او آخرین بار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 2فصل پیش و در بازی با پرسپولیس توانسته بود پنالتی مهدی عبدی را بگیرد اما با مهار این هفته، نفسی به راحتی کشید و خودش را در موقعیت بهتری نگه داشت. حسینی منتظر هفته پنجم و درخشش برابر پرسپولیس است؛ جایی شاید برای جبران مافات.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2141

به "ستاره مغضوب استقلال دوباره محبوب شد ، جبران مافات بازیکن مازاد نکونام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره مغضوب استقلال دوباره محبوب شد ، جبران مافات بازیکن مازاد نکونام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید