اجرای پینوکیو، چوپان دروغگو در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نمایش کودک پینوکیو، چوپان دروغگو به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبری آذر از 21 مهر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

اجرای پینوکیو، چوپان دروغگو در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پینوکیو سال هاست از دروغگویی دست کشیده و مسئولیت چوپانی گوسفند های دهکده را به عهده گرفته است. روباه مکّار و گربه نره، با حقّه ای او را فریب داده و با وادار کردن او به دروغگویی، گوسفند های دهکده را می دزدند. پینوکیو، به اشتباه خود پی می برد و با یاری پدر ژپتو و پری آبی مو، سعی می نماید گوسفند ها را پیدا کند و روباه مکّار و گربه نره را به سزای کار زشتشان برساند.

این ماجرا داستان نمایش پینوکیو، چوپان دروغگو به کارگردانی امیررضا توکلی است. عوامل نمایش پینوکیو، چوپان دروغگو عبارتند از:

امیررضا توکلی کارگردان و آهنگساز، مسعود مهرابی مشاور کارگردان، کیومرث قنبری آذر نویسنده، سپیده دبیری ترانه سرا، حسین تبریزی طراح گریم، مهتاب لشگری مجری گریم، ژاله کاظمیطراح لباس، کتایون همتی اجرای لباس، لیلا زمانی دکور فرزانه تجریطراح پوستر.

در این نمایش همچنین ابوالفضل رحیم زاده، ریحانه فلاح، مانی اسکندری، حمید ندیمی، مژگان جعفری و امیررضا توکلی به ایفای نقش می پردازند.

نمایش کودک پینوکیو، چوپان دروغگو از 21 مهر تا 30 آبان همه روزه به جز شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 17:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت با شماره 09127169567 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 379

به "اجرای پینوکیو، چوپان دروغگو در فرهنگسرای نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پینوکیو، چوپان دروغگو در فرهنگسرای نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید