فوتبال دنیا، طرفداران سنگال اشک سادیو مانه را درآوردند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، فوتبال دنیا - هموطنان سادیو مانه در جریان یک مسابقه فوتبال آنقدر او را تحت فشار روانی قرار دادند که خاتمه اشک از چشمانش سرازیر شد.

فوتبال دنیا، طرفداران سنگال اشک سادیو مانه را درآوردند

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (شنبه) سادیو مانه هافبک تیم فوتبال لیورپول و هموطنانش در تیم ملی سنگال در چارچوب دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا میهمان گینه استوایی بودند و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

با اینکه این سنگال این بازی را برد اما خاطره شیرینی از آن برای سادیو مانه به یادگار نماند چرا که هموطنانش بارها و بارها او را هو کردند تا جایی که سرانجام این بازیکن با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد.

طبق اعلام رسانه های محلی، دلیل اینکه سادیو مانه تحت فشار روانی شدیدی نهاده شد، مقایسه کردن خود با هم تیمی مصری اش محمد صلاح بوده که در کشورش محبوبیت فراوانی دارد.

طرفداران سنگال زمانی آغاز به هو کردن ستاره تیم شان کردند که این بازیکن 26 ساله یک موقعیت گلزنی ایده آل را برای افزایش حاشیه امنیت تیمش به دو گل از دست داد. طرفداران از آن موقع تا سرانجام بازی به هو کردن مانه ادامه دادند و او با به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی روی زمین افتاد و در حالی که گریه می کرد با یاری هم تیمی هایش از زمین بازی خارج شد.

سنگال پیش از این بازی از صعودش به مرحله نهایی جام ملت های آفریقا اطمینان حاصل نموده بود و با این پیروزی از صدرنشینی اش در جدول گروه مطمئن شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 3

به "فوتبال دنیا، طرفداران سنگال اشک سادیو مانه را درآوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، طرفداران سنگال اشک سادیو مانه را درآوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید