جام ملت های آسیا، فزونی امارات مقابل قرقیزستان در وقت های اضافه، شاگردان زاکه رونی حریف استرالیا شدند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تیم ملی فوتبال امارات با فزونی مقابل قرقیزستان حریف استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 شد.

جام ملت های آسیا، فزونی امارات مقابل قرقیزستان در وقت های اضافه، شاگردان زاکه رونی حریف استرالیا شدند

به گزارش خبرنگاران، در سومین بازی از دومین روز دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019، تیم های ملی امارات و قرقیزستان از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در استادیوم زاید اسپورت شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با رجحان 3 بر 2 امارات در وقت های اضافه به انتها رسید تا شاگردان آلبرتو زاکرونی حریف استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی شوند.

در این مسابقه خمیس اسماعیل در دقیقه 14، علی احمد مبخوت در دقیقه 64 و احمد خلیل در دقیقه 103 از روی نقطه پنالتی برای امارات و میرلان مورزائف در دقیقه 26 و تورسونالی رستموف در دقیقه 2+90 برای قرقیزستان گلزنی کردند.

فو منگ از چین قضاوت دیدار امارات - قرقیزستان را برعهده داشت. او در این دیدار به غیرت زیرگالبک، بکژان سگینبائف و میرلان مورزائف از قرقیزستان و خمیس اسماعیل از امارات کارت زرد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 47

به "جام ملت های آسیا، فزونی امارات مقابل قرقیزستان در وقت های اضافه، شاگردان زاکه رونی حریف استرالیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا، فزونی امارات مقابل قرقیزستان در وقت های اضافه، شاگردان زاکه رونی حریف استرالیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید