تور آمریکا بهار: 2 سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، دو سناتور آمریکایی از ابتلای خود به ویروس کرونا علیرغم دریافت واکسن خبر دادند.

تور آمریکا بهار: 2 سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا بهار هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بر اساس این گزارش، الیزابت وارن سناتور استان ماساچوست آمریکا که در قرنطینه به سر می برد در صفحه توئیتر خود نوشت که به صورت مرتب تست کرونا می داده است و در حالی که اوایل هفته تست وی منفی بوده روز یکشنبه به صورت غیرمنتظره مثبت اعلام شده است.

وی در عین حال از ابتلای خفیف خود به کرونا به علت دریافت واکسن اطلاع داد و از همه خواست که نسبت به واکسیناسیون در مقابل کرونا اقدام نمایند.

از سوی دیگر، کوری بوکر سناتور استان نیوجرسی هم از ابتلای خود به ویروس کووید 19 با علائم خفیف با وجود دریافت سه نوبت واکسن اطلاع داد.

این در حالی است که بعضی کارشناسان پیش بینی نموده اند که شیوع سریع ویروس کرونای اومیکرون در سراسر آمریکا سیستم مراقبت بهداشتی این کشور را زمین گیر خواهد نمود.

در حالی که تحقیقات درباره شیوع ویروس کرونای اومیکرون در حال اجرا است، به گفته کارشناسان، شیوع سریع این ویروس در سراسر آمریکا احتمالاً سیستم مراقبت بهداشتی این کشور را زمین گیر خواهد نمود.

گفته شده که انتظار می رود این نوع ویروس کرونا در هفته های آینده به سویه غالب در سراسر آمریکا تبدیل گردد.

کارشناسان می گویند که پس از گذشت نزدیک به دو سال از یک بیماری همه گیر که باعث مرگ بیش از 800 هزار نفر در آمریکا و فشار بیش از حد به بیمارستان ها شده است، سیستم درمانی آمریکا شانس چندانی برای مقابله با موج تازه کرونا ندارد، بویژه آنکه هنوز ثابت نشده که کرونای اومیکرون در برابر سویه های قبلی شدت عفونت کمتری دارد.

بر اساس داده های جمع آوری شده به وسیله دانشگاه جان هاپکینز، ایالات متحده در روز آدینه به طور میانگین روزانه 121707 مورد تازه کووید -19 را ثبت نموده است. داده ها نشان می دهد که در چهارده استان تعداد بیماران طی هفته گذشته نسبت به هفته قبل حداقل 10 درصد افزایش یافته است.

بعلاوه مقامات بهداشتی کالیفرنیا روز آدینه گفتند که شاهد فرایند صعودی تعداد بستری ها هستند و بر احتیاج به واکسیناسیون و واکسن های تقویت نماینده تاکید کردند. در نیویورک نیز مقامات گفتند که بالاترین اندازه بستری شدن در بیمارستان را در مقایسه با ماه های گذشته ثبت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1795

به "تور آمریکا بهار: 2 سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آمریکا بهار: 2 سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید