2 دانش آموز هرمزگانی در تورنمنت بین المللی فوتبال حضور می یابد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از حضور دو دانش آموز پسر هرمزگانی در مسابقات فوتبال بین المللی اندونزی-مالزی اطلاع داد.

2 دانش آموز هرمزگانی در تورنمنت بین المللی فوتبال حضور می یابد

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، علیرضا باقری امروز در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: دو دانش آموز پسر هرمزگانی،فتح الله درزی و وحید افتاری از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس همراه با تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 16 سال کشور در تورنمنت بین المللی فوتبال اندونزی-مالزی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این تورنومنت از 22دی ماه به مدت 16روز به میزبانی کشور مالزی و اندونزی برگزار می گردد، اضافه کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران، اندونزی، مالزی، کره جنوبی و همچنین تیم های باشگاهی از کشورهای اسلوواکی، بشیک تاش ترکیه، فرزندیونایتد مالزی، اسپورتینگ لیسبن پرتغال، نیجریه، فرانک فورت آلمان و فرزند یونایتد اندونزی برگزار می گردد.

باقری با بیان اینکه این تیم ها در این تورنومنت بین المللی در دو گروه شش تیمی به رقابت می پردازند، توضیح داد: از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد راه می یابد که مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات در کشور مالزی برگزار می گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان توضیح داد: بازیکنان هرمزگانی حاضر در تیم ملی از اعضای باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری و آلومینیم بندرعباس هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 218

به "2 دانش آموز هرمزگانی در تورنمنت بین المللی فوتبال حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 دانش آموز هرمزگانی در تورنمنت بین المللی فوتبال حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید