کرونا، قهرمان کشتی ایران را روانه بیمارستان کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، نوروزی در المپیک 2012 لندن برای ایران مدال طلا به ارمغان آورده بود. این خبر را خبرنگاران اعلام نموده است.

کرونا، قهرمان کشتی ایران را روانه بیمارستان کرد

امید نوروزی (زاده 29 بهمن 1364، شیراز)، کشتی گیر فرنگی کار ایرانی است. وی در مسابقات دنیای در وزن های 60 و 66 کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران بر روی تشک رفته است.

نوروزی، در بازی های آسیایی 2010 گوانجو پس از شکست دادن ریوتارو ماتسوموتو از ژاپن نایب قهرمان دنیا، ژن جی از چین و جوماشف از ازبکستان در فینال جونگ جی هیون از کره جنوبی را شکست داد و اولین کشتی گیر ایرانی لقب گرفت که روی سکوی اول بازی های آسیایی گوانجو ایستاد.

در مسابقات دنیای استانبول 2011، پس از استراحت در دور اول، مقابل کنستانتین بالیتسکی از آمریکا، زائور کورماگومدوف از روسیه، جیانگ شنگ از چین و جونگ جی هیون قهرمان المپیک آتن از کره جنوبی پیروز شد و به فینال رسید. حریف او در مبارزه پایانی، آلمات کبیسبایف از قزاقستان بود نوروزی در این مسابقه که در سالن سینان اردم استانبول برگزار گردید، اگرچه تایم دوم را با نتیجه 4-0 واگذار کرد اما وقت های اول و سوم را با رجحان 2 بر صفر و 6 بر 5 پشت سر گذاشت و قهرمان شد.

او مدال طلای المپیک تابستانی لندن (2012) و مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی دنیا (2014) را هم کسب نموده است.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1642

به "کرونا، قهرمان کشتی ایران را روانه بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، قهرمان کشتی ایران را روانه بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید