کالدرون: بودجه باشگاه صرف خرید بازیکن داخلی می گردد، فقط دروغ و بی احترامی از باشگاه دیدم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بازیکن خارجی نمی خواهم و قرار است بودجه باشگاه صرف خرید بازیکن داخلی گردد.

کالدرون: بودجه باشگاه صرف خرید بازیکن داخلی می گردد، فقط دروغ و بی احترامی از باشگاه دیدم

به گزارش ، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: من کسب این 3 امتیاز به بازیکنان خود تبریک می گویم. به هر حال برنامه ای برای نیمه دوم بازی داشتیم که گل های بیشتری به ثمر برسانیم، اما با اخراج ربیع خواه 10 نفره شدیم و بازی پیچیده شد و به لطف بازیکنان و حمایت طرفداران 3 امتیاز را گرفتیم.

او درباره اینکه قرار است هافبک و مهاجم خارجی جدید جذب کنید، گفت: بعد از بازی ترجیح می دهم راجع به این مسئله حرف نزنم، اما ما درخواست کردیم بازیکنان جدیدی به ما اضافه شوند. مدیر باشگاه هم به من گفت با یک بازیکن خارجی به توافق رسیدیم، اما تصمیم گرفتم که سال جاری 2 بازیکن ایرانی به ما ملحق شوند و پولی که قرار است به بازیکن خارجی بدهند به بازیکنان ایرانی پرداخت گردد. ما اعضای تیم هنوز دریافتی از باشگاه نداشته ایم و ترجیح می دهم به جای جذب بازیکن خارجی طلب بازیکن ها پرداخت گردد. امیدوارم قبل از آغاز تمرینات برای نیم فصل دوم مسائل اقتصادی حل گردد و پاداش ها و بدهی های سال های گذشته به بازیکنان پرداخت گردد.

کالدرون گفت: ما به بازیکن خارجی احتیاجی نداریم و تصمیم بر این شد که بودجه باشگاه باید صرف جذب بازیکن داخلی گردد. از روز 6 ژانویه بازیکنان داخلی جدید باید در تمرین تیم حضور پیدا نمایند. کالدرون و دستیارانش بدون اینکه درخواستی داشته باشند 6 ماه با تمام وجود با تمام مسائل کار کردند.

سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: همه مسائل را پشت سر گذاشتیم و جانشین مربی شدم که 7 جام آورده است و کار کردن در این تیم ساده نیست. شخصیت، کیفیت بازیکنان و حمایت طرفداران طرفداران باعث شد که این نتایج خوب را بدست آوریم. البته ما هنوز نتوانستیم آن شادی که لیاقت این طرفداران است را به آن ها بدهیم. همه این مسائل باعث شد تا حمایت و لطف طرفداران را داشته باشیم و برای رسیدن به اهداف خود به حمایت باشگاه احتیاج دارم.

او ادامه داد: به خاطر رفتاری که امروز با من شد حس می کنم که باشگاه می گوید که من بروم، اما من نمی خواهم این باشگاه را ترک کنم. البته یکسری شرایط دارم و باید سازماندهی و برنامه ریزی باشگاه در خور و شایسته بازیکنان و طرفداران باشد. ما از باشگاه خواهان برنامه ریزی حرفه ای هستیم. همچنین افرادی در باشگاه پرسپولیس به دنبال منافع شخصی خود هستند و مانع پیشرفت این باشگاه می شوند و باید این باشگاه را ترک نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بار ها گفته است افرادی از داخل باشگاه می خواهند که شما بروید و با شما خوب رفتار نکردند آیا بهتر نیست در این مورد شفاف تر صحبت کنید، گفت: افراد باید حرفه ای باشند. چون این سازماندهی و برنامه ریزی حرفه ای نیست. رفتار هایی که با من شد خوب و شایسته نبود. هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد و کالدرون نشان داد که زمین تمرین آماده می نماید، دروازه را هل می ده،د آن هم بازیکنی که 2 دوره در فینال جام جهانی حضور داشته است. من به احترام طرفداران و بازیکنان این کار ها را کردم و چیزی برای خودم نخواستم و حرفی هم نزدم و شما هم نتیجه اش را می بینید. با وجود اینکه مسائل زیادی داشتیم، اما در این تیم کار کردم. اگر مهاجم خارجی داشتیم که 8 گل می زد اکنون 10 امتیاز از تیم های دیگر بیشتر داشتیم.

کالدرون گفت: ما بهترین طرفدار داریم و باید مدیر باشگاه و وزارتخانه کار نمایند که این باشگاه سازماندهی در خور بازیکنان و طرفداران پرسپولیس داشته باشد. شما رسانه ها باید به آینده فوتبال کشورتان یاری کنید. فوتبال ایران کیفیت دارد و می تواند خیلی بهتر گردد. به هر حال از مسئولان خواهش می کنم به منافع شخصی خودشان فکر ننمایند و به فکر منافع جمع باشند. نباید اجازه بدهید این افراد قدرت پیدا نمایند و من متواضعانه و صادقانه کار نموده ام.

او اضافه نمود: ما یک تیم بودیم هر کسی در این تیم بازی می کرد ما برنده می شدیم این یعنی یک پایه برای اینکه به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم. ما یک تیم خوب فوتبال داریم و طرفداران و بازیکنان خوبی داریم و به یکی، 2 بازیکن دیگر احتیاج دارم، اما من به حمایت باشگاه احتیاج دارم. 6 ماه است که با من حرف می زنند و می گویند ان شاءالله فردا! آن چیزی که می بینید و می شنوید و در موبایل ها می بینید و می خوانید حقیقت ندارد. من احمق نیستم رزومه ام به عنوان بازیکن و مربی تعیین است و من آدم احمقی نیستم.

سرمربی پرسپولیس گفت: من عاشق این مردم و تیمم شدم، اما دیگر نمی توانم دروغ را تحمل کنم. در این مدت با کاپیتان تیم در ارتباط خواهم بود. امیدوارم طلب سال های گذشته بازیکنان پرداخت گردد. پولی که می خواهند برای خرید بازیکن خارجی بدهند را پرداخت ننمایند. من می گویم بازیکن خارجی نمی خواهم و مسئولیتش را هم می پذیرم برایم 2 بازیکن ایرانی بگیرند. دیگر دروغ ها تمام گردد و می خواهم به من احترام بگذارندو شش ماه به من احترام نگذاشتند.

کالدرون درباره اینکه گفته می گردد گلایه شما نسبت به پاداش باشگاه است، اظهار کرد: نه دروغ می گویند و من پول قراردادم را نگرفته ام. من برای این باشگاه جانم را گذاشته ام و کوشش خود را کردم و تنها چیزی که دریافت کردم بی احترامی و دروغ بود. من از پول صحبت نمی کنم و از احترام حرف می زنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 579

به "کالدرون: بودجه باشگاه صرف خرید بازیکن داخلی می گردد، فقط دروغ و بی احترامی از باشگاه دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: بودجه باشگاه صرف خرید بازیکن داخلی می گردد، فقط دروغ و بی احترامی از باشگاه دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید