کاغذ خروس نشان در جشنواره مونترال رونمایی شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینماییکاغذ خروس نشان ساخته مریم میلانی که عرضه و حضور بین المللی آن توسط موسسه رسانه های تصویری صورت گرفته است در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک مونترال کانادا نمایش داده شد.

کاغذ خروس نشان در جشنواره مونترال رونمایی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک مونترال کانادا از 12 اسفند ماه با حضور 68 عنوان فیلم از 20 کشور دنیا در شهر مونترال کار خود را شروع کرد و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

این جشنواره شامل بخش هایی همچون بخش مسابقه اصلی، فیلم های کوتاه، فیلم های کلاسیک، پانوراما و... است و فیلم سینمایی کاغذ خروس نشان در بخش غیر رقابتی این جشنواره حضور دارد. این فیلم 14 اسفند به نمایش گذاشته شد و سانس بعدی آن نیز در 19 اسفند ماه خواهد بود.

فیلمکاغذ خروس نشان که ششمین حضور بین المللی خود را طی 6 ماه گذشته تجربه می نماید، پس از اکران در جشنواره مونترال، راهی جشنواره فیلم کودک تورنتو می گردد.

این فیلم در خصوص سه کودک است که هر یک خواسته ها و آرزوهای بزرگی در سر دارند و فیلمساز عشق ورزیدن آنها به خواسته هایشان و تلاششان را برای رسیدن به این آرزوها به تصویر می کشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 657

به "کاغذ خروس نشان در جشنواره مونترال رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ خروس نشان در جشنواره مونترال رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید