آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاهای جهان برای بازدید در شب

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بعضی از دیدنی های جهان در شب زیباتر به نظر می رسند و گویی، هواداران بیشتری را برای خود دست و پا می نمایند. با ما در مقاله برترین جاهای جهان برای بازدید در شب همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین جاهای جهان برای بازدید در شب آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با زیباترین جاهای جهان برای بازدید در شب برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاهای جهان برای بازدید در شب

موسسه فرانکلین فیلادلفیا

یکی از معروف ترین جاهای جهان برای بازدید در شب، موسسه فرانکلین فیلادلفیا است که در آن یک قلب تپنده بزرگ بچشم می خورد. این قلب بسیار جالب طراحی شده و میهمانان این مرکز می توانند در کنار آموزش های قلبی و عروقی، نمایش دریم بیگ را در تئاتر ایمکس تماشا کنند. علاوه بر آن، می توانند به تماشای نمایش شهاب های آسمانی در افلاک نمای فلس مشغول شوند. از دیگر برنامه های مجذوب کننده این موسسه این است که افراد می توانند ستاره ها را به وسیله تلسکوپی پر قدرت به تماشا بنشینند و از آن لذت ببرند.

باغ وحش سنکا نیویورک

باغ وحش سنکا یک موسسه آموزشی بوده که برنامه های اقامت شبانه بسیار مجذوب کنندهی دارد و شروع این برنامه با یک شام آموزنده است. بعد از اینکه ساعت رسمی کار در این باغ وحش به اتمام می رسد، تورهای بازدید از آن شروع شده و افراد می توانند بخشهای مختلف آن را ببینند. قبل از زمان خواب به میهمانان یک میان وعده سبک می دهند تا صبح زودتر و راحت تر از خواب بیدار شوند. معمولا میهمانان این مورد از برترین جاهای جهان برای بازدید در شب می توانند غذا دادن به حیوانات در اوایل صبح را ببینند. افرادی که به این موسسه می آیند، معمولا اطلاعات زیادی را در خصوص حیواناتی که در این باغ وحش زندگی می کنند، بدست می آورند.

باغ وحش کلگری کانادا

امکان اقامت شبانه در این مورد از زیباترین جاهای جهان برای بازدید در شب وجود دارد و علاقمندان می توانند شب را در این مرکز سپری کنند. میهمانان علاوه بر برنامه های آموزشی و تماشای حیوانات، می توانند در خصوص چالش های پیش روی حیوانات در حیات وحش اطلاعات بیشتری را کسب کنند. علاوه بر آن، یکسری اقدامات را که برای یاری به این حیوانات ضروری است، یاد بگیرند که این مسئله خود اهمیت بسیار زیادی دارد. نکته مهمی که در خصوص باغ وحش کلگری وجود داشته، این است که علاقمندان می توانند تجربه های متفاوتی را با تم نورثرن لایت، اسلیپ اور ساوانا یا اسلیپ اور پنگوئن داشته باشند.

باغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو برنامه و خدمات مختلفی از جمله تورهای پیاده روی تعاملی و بوفه شام و صبحانه را فراهم نمود. اگر هوا خوب باشد، می توانید از آتش کمپ برای آماده کردن شیرینی اسمورز نیز بهره ببرید. تقریبا میتوان گفت بیشتر تورهای باغ وحش تورنتو برای گروه های جوان و خانواده ها ارائه می شوند. البته، برای بزرگسالان نیز در ایام خاصی از سال مانند ماه ژوئیه و اوت تورهای ویژه ای در این مورد از برترین جاهای جهان برای بازدید در شب در نظر گرفته شده اند.

باغ وحش نشویل

این باغ وحش یک برنامه شبانه بسیار مجذوب کننده به نام پارتی خواب زوفاری دارد. این برنامه در واقع یک جشن شبانه بشمار می آید که افراد در کنار حیوانات وحشی می خوابند و شب را در این باغ وحش سپری می کنند. در واقع، باغ وحش مانند یک تفریحگاه شخصی است و خانواده ها در این جشن با خود یک چادر می آورند. در حوالی عصر، این جشن مجذوب کننده و جالب با گردش روی گاری پر از کاه، نمایش حیوانات و زیپ لاین شروع می گردد و همچنان ادامه پیدا می نماید. ساعت 7:30 شب هم برترین زمان برای بساط آتش کمپ با میان وعده است. بعد از آن نیز افراد می خوابند و صبح روز بعد در کنار حیوانات صبحانه کاملی را سرو می کنند.

آکواریوم نیوپورت

در شهر نیوپورت می توانید آکواریوم بی نظیری را ببینید که در آنجا امکان اقامت شبانه وجود دارد. برنامه های شبانه این مرکز با موضوعات مختلفی همانند ساحل، میهمانی پیتزا و نگاهی نزدیک به پنگوئن ها ارائه می گردند که هر کدام بسیار جالب هستند. خوابیدن در کیسه خواب زیر مخازن بزرگ آکواریوم، صبحانه و رویارویی با حیوانات از دیگر برنامه های مجذوب کننده این موسسه به شمار می فرایند.

باغ وحش ملی اسمیتسونیان

این باغ وحش که در واشنگتن دی سی قرار گرفته، برنامه های بسیار جالبی را برای اقامت شبانه بزرگسالان و خانواده ها در نظر گرفته است. افراد علاقمند می توانند شب را در این مرکز سپری نموده و از این برنامه ها نهایت لذت را ببرند. میهمانان شب را با صدای زوزه گرگ می خوابند و صبح نیز با صدای شیرهای دریایی از خواب بر می خیزند. از جمله برنامه های آموزشی این موسسه می توانیم به برنامه های اسنور و رور اشاره کنیم که شامل برپا کردن کمپ بر روی تپه لاین تایگر هستند.

جزیره جنگل فلوریدا

از دیگر جاذبه هایی که امکان اقامت شبانه در آن وجود دارد، جزیره جنگل میامی در فلوریداست. میهمانان و علاقمندان می توانند در جنگلی از لمورها، تمساح ها و طوطی ها شب را سپری کنند. افراد می توانند در این جنگل پیاده روی نموده و با یک چراغ قوه به مشاهده رفتار حیوانات جزیره در شب مشغول شوند. این جزیره برای بازدیدکنندگان و میهمانان برنامه های مختلفی نظیر شرکت در تعامل های عملی با حیوانات را در نظر گرفت.

موزه تاریخ طبیعی آمریکا

موزه تاریخ طبیعی آمریکا در طول سال چندین بار اجازه اقامت شبانه را به افراد می دهد. موزه برای خانواده ها برنامه اقامت شبانه بسیار جالبی را در نظر گرفت؛ پخش فیلم دارک یونیورس در افلاک نما، نمایش های زنده حیوانات و نمایش فیلم سه بعدی در تئاتر لیفارک.

موزه فیلد ایلینوی

موزه تاریخ طبیعی فیلد شیکاگو دو بار در ماه برنامه هایی را برای گروه بچه ها 6 تا 12 سال در نظر گرفته که یکی از آنها شامل خوابیدن با دایناسورهاست. افراد علاوه بر اقامت در این موزه، می توانند کاوش های عمیق تری را در نمایشگاه ها داشته باشند، با دانشمندان معاشرت کنند و در فعالیت های عملی نیز شرکت داشته باشند. در موزه تاریخ طبیعی فیلد، میهمانان می توانند با نور چراغ قوه از تالار دایناسورهای الیزابت مورس نابغه و تالار گریفین سیاره در حال تکامل بازدید کنند و اطلاعات جالب و مفیدی را بدست آورند.

موزه علوم فراست فلوریدا

یکی از موزه های معروف آمریکا، موزه علوم پارتیشیا و فیلیپ فراست است که در میامی فلوریدا قرار گرفته و برای اقامت شبانه می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. بچه ها می توانند زیر دریچه مشهور این موزه کیسه خواب خود را انداخته و آکواریومی زیبا را از نزدیک ببینند. این برنامه معمولا از ساعت 10 صبح شروع شده و تا حوالی ظهر همچنان ادامه دارد.

آکواریوم ریپلی

در آکواریوم ریپلی امکان خوابیدن در تونل کوسه وجود دارد. به وسیله این تونل میتوان کوسه، ماهی های گرمسیری و سایر جانوران آبزی را مشاهده کرد. ورود به این آکواریوم از ساعت هشت شب امکان پذیر است. میهمانان معمولا در این اقامت شبانه اطلاعات زیادی را در خصوص حیوانات آبزی که در این مرکز زندگی می کنند، بدست می آورند. ساعت 11 شب زمان ترک این موزه به وسیله میهمانان عمومی بوده که معمولا بعد از آن یک میان وعده سبک می خورند و اگر علاقمند باشند، می توانند به تونل شیشه ای بفرایند و در درون آن بخوابند.

تالار مشاهیر تیم ملی بیسبال نیویورک

این تالار در نیویورک قرار گرفته و امکان اقامت شبانه در آن وجود دارد. در تالار می توانید دو ساعت را به گشت و گذار مشغول شوید و از بخشهای مختلف آن تماشا نمایید و پس از آن نیز فیلم ویژه بازیکنان بیسبال در گذر تاریخ پخش می گردد که می توانید آن را تماشا کنید. بعد از تماشای فیلم نوبت خواب است. قابل ذکر است بگوییم که امکان خوابیدن در نمایشگاه های طبقه اول یا تالار مشاهیر وجود دارد.

باغ وحش برانکس در نیویورک

میهمانان می توانند با مراجعه به این باغ وحش از بخشهای مختلف آن تماشا کنند. برنامه شبانه این باغ وحش شامل خوردن بستنی، سرو میان وعده آخر شب، مسابقه جستجو برای بچه ها و امکان ورود به ترک نیچر در صبح زود است که هر کدام بسیار مجذوب کننده هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1933

به "آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاهای جهان برای بازدید در شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاهای جهان برای بازدید در شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید