چالش جدید کادرفنی تیم ملی فوتسال، 2 دروازه بان به آسیا ببریم یا سه تا؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کادرفنی تیم ملی فوتسال هنوز در خصوص تعداد دروازه بان های تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم گیری نکرده است.

چالش جدید کادرفنی تیم ملی فوتسال، 2 دروازه بان به آسیا ببریم یا سه تا؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در لیست اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی فوتسال برای مسابقات قهرمانی آسیا نام 5 دروازه بان دیده می گردد. بر اساس اعلام محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی، علیرضا صمیمی،سپهر محمدی، باقر محمدی، سجاد بابایی و سعید مومنی پنج دروازه بانی هستند که به تیم ملی دعوت شدند.

در این میان سپهر محمدی با توجه به حضور در لیگ روسیه از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه می گردد. تیم ملی در مسابقات فوتسال قهرمانی 2016 آسیا با سه دروازه بان شرکت کرد اما پس از آن در جام جهانی 2016، المپیک سالنی 2017 و مسابقات قهرمانی 2018 آسیا با دو دروازه بان پای به رقابت ها گذاشت.

برای این دوره هنوز کادرفنی در خصوص تعداد دروازه بان ها تصمیم گیری ننموده است. با توجه به حضور سپهر محمدی در روسیه و دور بودن او از شرایط سایر بازیکنان، کادرفنی میخواهد پس از حضور محمدی در تمرینات و آنالیز همه جوانب نسبت به حضور با دو یا سه دروازه بان تصمیم گیری کند اما در صورت حضور سه دروازه بان، تیم ایران عملا امکان استفاده از یک بازیکن را از دست خواهد داد که همین عامل کادرفنی را دچار تردید نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 563

به "چالش جدید کادرفنی تیم ملی فوتسال، 2 دروازه بان به آسیا ببریم یا سه تا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید کادرفنی تیم ملی فوتسال، 2 دروازه بان به آسیا ببریم یا سه تا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید