ویسل کوبه رقیب اولسان هیوندای در نیمه نهایی شد؛ یاران اینیستا در یک قدمی فینال

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- تیم ویسل کوبه با شکست سوون سامسونگ راهی نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق شد.

ویسل کوبه رقیب اولسان هیوندای در نیمه نهایی شد؛ یاران اینیستا در یک قدمی فینال

به گزارش خبرنگاران، دومین ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های سوون سامسونگ کره جنوبی و ویسل کوبه انجام شد و در نهایت، این تیم ویسل کوبه بود که در ضربات پنالتی پیروز به کسب پیروزی شد. بازی در وقت معین و در انتها 90 دقیقه با حساب 1-1 انتها یافت و دو تیم راهی وقت های اضافه شدند. عملکرد نزدیک دو تیم باعث شد تا ضربات پنالتی برنده این مسابقه را معین کند و در ضربات پنالتی نیز پس از یک رقابت جانانه، این ویسل کوبه بود که توانست با نتیجه 7-6 پیروزی در این بازی عظیم را از آن خود کند و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق گردد. دیگر تیمی که راهی نیمه نهایی شده است، اولسان هیوندای است.

دومین ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید و طی آن، ویسل کوبه توانست پس از 120 دقیقه بازی پرفشار و پر افت و خیز، در ضربات پنالتی از سد سامسونگ بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. در این بازی ویسل کوبه بدون ستاره نامدار خود پای به میدان گذاشت. آندرس اینیستا ستاره سالهای نه چندان دور بارسلونا که در ملاقات مقابل شانگهای SIPG مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، نتوانست به بهبودی کامل برسد و بازی مقابل سامسونگ را از روی نیمکت تیمش دنبال کرد.

اما در این بازی ابتدا سامسونگ بود که به گل رسید. سانگ هیوک پارک 22 ساله در دقیقه 7 گل نخست بازی را وارد دروازه کرد و همگان را به برگزاری یک ملاقات تماما کره ای در نیمه نهایی آسیا امیدوار کرد. اما در دقیقه 38 همه چیز برای سوون سامسونگ بهم ریخت. در صحنه ای که با غافلگیری خط دفاعی تیم کره ای همراه بود، بازیکن ویسل کوبه با گلر سوون سامسونگ تک به تک شد و مدافع کره ای ها مرتکب خطا شد.

ادهم محمد اردنی داور مسابقه، ابتدا به بازیکن دیگری کارت زرد نشان داد و یک ضربه پنالتی به سود نماینده ژاپن خاطرنشان کرد. اما یاری داور ویدیویی از او درخواست بازبینی صحنه را کرد و داور پس از دیدن آن، کیم تائه هوان مدافع سوون سامسونگ را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد و ضربه ایستگاهی را به جای پنالتی تشخیص داد. پس از این اخراج، یاران اینیستا سوار بر بازی شدند و در دقیقه 40 روی یک ضربه ایستگاهی که نصیبشان گردد، توسط کیوگو فروهاشی گل تساوی را به ثمر رساندند. اینیستا که تصویر مغموم او بر روی نیمکت معین بود، با اضطراب و نگرانی عملکرد هم تیمی هایش را نظاره می کرد. او پس از قهرمانی در اروپا و جام جهانی، تنها قهرمانی در قاره کهن را در کارنامه کم دارد و با ویسل کوبه سخت به دنبال آن است.

بازی ویسل و سامسونگ به وقت های اضافه کشیده شد. بالاخره در دقیقه 113 بود که آتسوهیتو میورا دستور به ورود اینیستا به درون زمین گرفت. فوق ستاره فوتبال اسپانیا در 7 دقیقه انتهای به میدان آمد و معین بود او تنها برای زدن ضربات پنالتی ماموریت پیدا نموده است. آندرس اینیستا پس از زدن ضربه پنالتی لنگان لنگان به سمت بازیکنان هم تیمی حرکت کرد تا معین گردد او مصدومیت دارد. سرمربی ویسل نیز تا دقیقه 110 به ستاره تیمش میدان نداد تا آینده این بازیکن در ابهام باشد.

اعتماد تیمی ویسل کوبه به رهبری اینیستا به حدی بالا بود که آنها پنالتی اول تیمشان را نیز به او سپردند. بازیکنی که با وجود مصدومیت پای به زمین مسابقه گذاشت تا ماموریت تیم ژاپنی را کامل کند. او به زیبایی پنالتی خودش را وارد دروازه کرد و بالاخره این ماراتن جذاب با از دست دادن پنالتی هفتم سامسونگ توسط جانگ، به سود ویسل کوبه به انتها رسید. حالا ویسل کوبه که در لیگ ژاپن به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و با شگفتی هر چه تمام پای به ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشته، تنها یک پله تا حضور در فینال و جدال با پرسپولیس فاصله دارند. شاید اینیستا قصد داشته باشد انتقام هم تیمی و هموطنش یعنی ژاوی را از پرسپولیس بگیرد. ژاوی که چه در زمان بازیکنی و چه به عنوان مربی بارها به پرسپولیس باخته است، امیدوار است تا اینیستا ماموریت ناتمام اسپانیایی ها را تمام کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1231

به "ویسل کوبه رقیب اولسان هیوندای در نیمه نهایی شد؛ یاران اینیستا در یک قدمی فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسل کوبه رقیب اولسان هیوندای در نیمه نهایی شد؛ یاران اینیستا در یک قدمی فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید