پیولی در کریسمس هم بازیکنان میلان را رها نمی کند؛ تمرین با زوم!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال میلان گفت که بازیکنانش در تعطیلات چند روزه کریسمس هم باید به صورت انفرادی تمرین نمایند.

پیولی در کریسمس هم بازیکنان میلان را رها نمی کند؛ تمرین با زوم!

به گزارش خبرنگاران، نیم فصل نخست سری A به انتها رسید و بازیکنان و مربیان تیم های کالچو خودشان را برای تعطیلات زمستانی و جشن کریسمس آماده می نمایند. در همین حال به سبب افزایش موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا و محدود شدن سفرها، تیم ها هم قصد ندارند خیلی به بازیکنان خود سخت بگیرند، اما در این میان بازیکنان میلان نمی توانند خیلی خوشگذرانی نمایند، چرا که سرمربی شان استفانو پیولی قصد ندارد آنها را به حال خودشان رها کند.

سرمربی روسونری که اکنون تیمش در رده دوم جدول قرار گرفته است، در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما به وسیله برنامه زوم تمرینات مان را ادامه خواهیم داد. من به بازیکنانم گفته ام که در روز های 27 و 28 دسامبر به وسیله زوم تمرینات شان را زیرنظر خواهم داشت. بعد از آن هم به زمین تمرینی میلانلو برمی گردیم و روز سی ام دسامبر تمرینات مان را از سر می گیریم.

تأکید پیولی بر فاصله نیفتادن میان تمرینات شاگردانش در حالی است که آنها تا دو هفته دیگر (ششم ژانویه) به میدان نخواهند رفت.

این نخستین باری نیست که میلانی ها از راه دور بازیکنان خود را تمرین می دهند. در مقطعی که تمرینات تیم ها به علت شیوع کرونا لغو شده بود نیز این باشگاه و بسیاری دیگری از باشگاه های اروپایی به همین شیوه بر عملکرد بازیکنان خود نظارت داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1824

به "پیولی در کریسمس هم بازیکنان میلان را رها نمی کند؛ تمرین با زوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی در کریسمس هم بازیکنان میلان را رها نمی کند؛ تمرین با زوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید