جام ملت ها، مانع اینتری شدن طارمی!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، همین روز گذشته بود که روزنامه رکورد پرتغال در خبری مدعی شد که مهدی طارمی قصدی برای جدایی از پورتو نداشته و به تعهداتش نسبت به تیم و سرمربی وفادار است. اما از شب گذشته، یک بار دیگر اخباری مبنی بر کوشش اینتر برای جذب مهاجم ایرانی منتشر شد.

جام ملت ها، مانع اینتری شدن طارمی!

تقریبا تمامی رسانه های معتبر و موثق ایتالیا بر علاقه اینتر و اینزاگی به مهدی طارمی تأکید کردند. از شبکه بزرگ اسکای گرفته تا خبرنگارانی همانند جانلوکا دی مارزیو، نیکولو اسکیرا و دنیله ماری سردبیر Fcinter1908. حالا روزنامه بزرگ و معروف چاپ میلان یعنی گاتزتا دلو اسپورت نیز این موضوع را تأیید نموده است.

در حال حاضر، اینتر برای جانشینی لوکاکو، دو گزینه را مدنظر دارد: فلورین بالوگان، مهاجم 22 ساله آرسنال و مهدی طارمی، مهاجم 31 ساله پورتو. مدیران نراتزوری اعتقاد دارند که بازیکن آمریکایی به علت سن پایین، امکان سرمایه گذاری در آینده را دارد، ولی اینزاگی سبک بازی مهاجم ایرانی را پسندیده است.

گاتزتا در گزارش امروز خود و درخصوص ایده جذب مهاجم به وسیله افعی ها تیتر بالوگان آماده است و اینتر کارت طارمی را نیز آماده در جیب دارد را برای مطلب خود انتخاب نموده و در ادامه نوشته است:

تقویم به زمان برگزاری اولین بازی اینتر نزدیک می گردد و نراتزوری برای رسیدن به هدف خود اضطراب دارد؛ اینزاگی یک بازیکن را می خواهد، ولی باشگاه گزینه دیگر را پسندیده است. این دو مهاجم، به مانند دو خط موازی هستند، اما هر دو یک وظیفه دارند و آن هم گلزنی است. مربی دوست دارد تا این کار هر چه زودتر انجام گردد، ولی باشگاه میخواهد روی جوانی که آماده انفجار است، سرمایه گذاری کند.

علی رغم برگزاری جلسات متعدد، همه در پی یافتن ترکیبی هستند که برای کل مجموعه اینتر مناسب باشد. اراده مدیران برای مذاکره با آرسنال جهت جذب فولارین بالوگون 22 ساله تایید شده است. در واقع این مذاکرات دوباره از همان جای اول از سر گرفته می گردد ضمن اینکه اینتری ها، طارمی را گرم نگه می دارند تا در صورت احتیاج به سراغ وی بروند.

ایرانی، یک مهاجم مرکزی با ویژگی هایی شبیه به خواسته های سیمونه اینزاگی است. بازیکن پورتو در میان معدود مهاجمان موجود در بازار، برترین گزینه برای خواسته های مربی است. با این حال، کارگردانی این سناریو بر عهده پپه ماروتا است.

پیرو آسیلیو (مدیر اینتر) می داند که بودجه کمی در اختیار دارد و باید احتیاج های کادر فنی را رفع کند. بنابراین، مسیر به ناچار باریک می گردد. ترجیح مدیریت، راهی است که به بالوگان ختم می گردد. روز گذشته و به وسیله واسطه ها، تماس با لندنی ها برقرار شد. این آمریکایی فصل قبل 22 گل در لیگ فرانسه به ثمر رساند و عملکرد غیرمنتظره ای داشت.

توپچی ها برای فصل تازه روی او حساب نمی نمایند. موناکو برای جذب او عمل کرد، ولی پیشنهاد 30 میلیونی از سوی آرسنال رد شد. زیر آن ها 10 میلیون دیگر می خواهند. اینتر می تواند با 35 میلیون یورو اقدام کند و نراتزوری امیدوار است که لندنی ها از خواسته های خود بکاهند.

مدیران اینتر اعتقاد دارند در آینده ای نه چندان دور، این بازیکن 22 ساله به یک سود سرمایه ای شاداب تبدیل می گردد؛ بنابراین بدون توجه به ویژگی های منفی بالوگان، قصد دارند او را با لائوتارو و تورام ادغام نمایند. با این حال، اینتر هنوز هم مسیر دوم خود برای رسیدن به طارمی را حفظ می نماید.

ضروری است یک بار دیگر تأکید کنیم که در صورت به بن بست رسیدن مذاکرات با آرسنال، اینتر به سراغ ایرانی می رود. اما حقیقت این است که او برای افعی ها گران است چرا که پورتو خواسته 30 میلیونی خود را کاهش نمی دهد. در این صورت اینتر از پیشنهاد کمتری برای مذاکره با پورتو آغاز می نماید.

با این حال، یک مشکل بزرگ دیگر سد راه پیوستن طارمی به اینتر وجود دارد و آن، برگزاری جام ملت های آسیاست. مسابقاتی که بین ژانویه و فوریه برگزار می گردد و باعث خواهد شد تا ایرانی، 6 بازی تیمش را از دست بدهد. در صورتی که طارمی لباس نراتزوری را بر تن کند، او سوپرکاپ، ملاقات برابر تیم های ورونا، مونزا، آتالانتا، یوونتوس و رم را از دست می دهد که این هرگز نمی تواند خبر خوبی برای اینزاگی باشد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2138

به "جام ملت ها، مانع اینتری شدن طارمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت ها، مانع اینتری شدن طارمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید