پیشنهاد جدی استقلال به ستاره سرخ پوش ، واکنش مهندس لیگ؛ از تصمیمم راضی هستم!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هافبک پرتغالی تیم لیگ فزونی از پیشنهاد جدی استقلال در مقطعی از فصل گفت.

پیشنهاد جدی استقلال به ستاره سرخ پوش ، واکنش مهندس لیگ؛ از تصمیمم راضی هستم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ریکاردو آلوز اظهار کرد: تا 2025 با تراکتور قرارداد دارم اما دوست دارم قراردادم مجدداً تمدید گردد چرا که در تبریز راضی هستم و حاضرم همه چیزم را برای تراکتور بدهم.

وی اضافه نمود: زمانی را با محمدرضا اخباری سپری کردم و رفت و آمد خانوادگی داریم، سپری کردن زمان با محمدرضا اخباری بسیار دلنشین است.

آلوز در رابطه با طرفداران تراکتور ادامه داد: پرشورها بی نظیر و فوق العاده هستند، آن ها علاوه بر استادیوم در سطح شهر نیز با خون گرمی با من رفتار می نمایند، که این اتفاق را در هیچ کجا ندیده ام.

وی در رابطه با اینکه طرفداران لقب مهندس را به وی داده اند، گفت: باعث افتخاره من است که فوتبالم عده ای را تحت تاثیر قرار می دهد، دوست دارم که طرفداران تراکتور را راضی کنم و راضیم که مردم مرا مهندس خطاب می نمایند.

آلوز اذعان کرد: در مقطعی از فصل پیشنهاد جدی از استقلال داشتم ولی این طور نبود که ساپینتو به صورت مستقیم با من مذاکره کند، عمیقاً دلم می خواست در تبریز بمانم و الان هم صددرصد از تصمیمم راضی هستم.

وی در رابطه با آمدنش به فوتبال ایران، متذکر شد: من با قربان بردیف به فوتبال ایران آمدم، زمانی در غیرت ازبکستان شاگرد او بودم و از من خواست تا به تراکتور بیایم، تحت تاثیر کیفیت مطلوب لیگ ایران قرار گرفتم و معتقدم تک تک بازیکنان ارزشمند و باکیفیت هستند.

وی تشریح کرد: پست من طوری نیست که بتوانم بیشتر گل بزنم و فاصله خیلی کمی با رکورد پاس گل های لیگ برتر دارم و تمام کوشش ام را انجام می دهم تا این رکورد را مال خود کنم.

آلوز گفت: سیستم بازی قربان بردیف و پاکو خمس متفاوت هستند، در زمان حضور بردیف من نزدیک به دروازه حریف بازی می کردم و منتظر فرصت گلزنی بودم، اما در حال حاضر با حضور خمس در ضد حملات مشارکت دارم که این سبک از بازی را نیز بیشتر دوست دارم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او برترین بازیکن لیگ برتر کیست؟ متذکر شد: عادلانه نیست که بخواهم به یک نام اشاره کنم و به نظرم بازیکنان خوبی در ایران بازی می نمایند و بعلاوه در خط هافبک در لیگ ایران بازیکنان باکیفیتی حضور دارند.

آلوز ابراز کرد: خانواده دوست هستم و مدرسه دخترم باعث شده تا نتوانند کنار من بمانند، با گستاوو واگنین ارتباط خوبی دارم، (باخنده) اما اوایل اجازه نمی داد که استراحت کنم.

وی عنوان کرد: فرهنگ غذایی فوق العاده ای در ایران وجود دارد و معتقدم خوردن غذای خوب یک افتخار است و بابت این اتفاق به ایرانی ها تبریک می گویم و غذای ایرانی مورد علاقه ام فسنجان است.

وی در سرانجام اعلام کرد: من خیلی راضیم که در تراکتور هستم و دلم می خواهد با یاری به تیم باعث راضیی مردم شوم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2097

به "پیشنهاد جدی استقلال به ستاره سرخ پوش ، واکنش مهندس لیگ؛ از تصمیمم راضی هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جدی استقلال به ستاره سرخ پوش ، واکنش مهندس لیگ؛ از تصمیمم راضی هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید