پدران، مادران، فرزندان از ایتالیا به ایران می آیند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، نمایش پدران، مادران، فرزندان نوشته و کار آرش عباسی که به تازگی دور دوم اجراهایش را در شهر لچه ایتالیا و catntieri teatrali koreja شروع نموده است از 11 آذرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر در قالب پروژه ساختن از هیچ در کنار چند اجرای خارجی دیگر به صحنه می رود.

پدران، مادران، فرزندان از ایتالیا به ایران می آیند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

این نمایش فراوری سال 2015 گروه تئاتر موج در ایتالیا است و پیش از این در teatri di vita شهر بلونیا به صحنه رفته است. زبان نمایش ایتالیایی و قرار است در ایران با بالانویس فارسی اجرا گردد. در اجراهای پیشین از سه زبان ایتالیایی، فرانسوی و روسی استفاده شده بود. همچنین بازیگرانی از کشورهای مختلف در این اجرا حضور داشته اند اما در اجرای جدید این نمایش دنیلا اسکارپاری از برزیل و صنم نادری از ایران حضور دارند.

همچنین نمایش خانم دیگر فراوری گروه تئاتر موج به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی که به زبان ایتالیایی اجرا شده هم قرار است چند اجرا در تالار قشقایی داشته باشد.

گروه تئاتر موج در پروژه ساختن از هیچ، سه ورک شاپ تئاتری با هنرمندانی از کشورهای لهستان و ایتالیا برگزار می نماید که حاصل این کارگاه ها به اجرای عمومی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 407

به "پدران، مادران، فرزندان از ایتالیا به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدران، مادران، فرزندان از ایتالیا به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید