ویژگی های منحصر به فرد مسابقات قایقرانی در المپیک 2020

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، با اعلام مسئولان برگزار کننده المپیک توکیو، برای نخستین بار مسابقات قایقرانی دارای سه ویژگی منحصر به فرد است.

ویژگی های منحصر به فرد مسابقات قایقرانی در المپیک 2020

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تابستان سال آینده بازی های المپیک 2020 برگزار می شود و بهترین ورزشکاران جهان راهی توکیو می شوند تا در بزرگترین رویداد ورزشی شرکت کنند.

توکیو از سوم تا نوزدهم مرداد میزبان المپیک سی و دوم است و هفته گذشته نیز پیست مخصوص مسابقات قایقرانی را به طور رسمی افتتاح کرد.

مسئولان برگزار کننده این رویداد مهم ورزشی اعلام کرده اند که مسابقات قایقرانی برای نخستین بار با سه ویژگی منحصربه فرد در توکیو برگزار خواهد شد.

ویژگی اول این مسابقات در المپیک 2020 به محل برگزاری مربوط است. آنطور که ژاپنی ها اعلام کرده اند برخلاف ادوار گذشته محل برگزاری رقابت های قایقرانی در محل دهکده مسابقات است. پیش از این همیشه رقابت های قایقرانی در محلی دور از دهکده بازی ها برگزار می شود.

دومین ویژگی منحصر به فرد المپیک توکیو در رشته قایقرانی مسابقات تست است. ژاپن اعلام کرده که قبل از شروع این رویداد مهم برای تمامی رشته های قایقرانی رقابت تست المپیک برگزار می شود.

سومین ویژگی هم توزیع سهمیه ها بین ورزشکاران آقایان و بانوان است. برای نخستین بار در ادوار المپیک تعداد سهمیه های آقایان و بانوان در رشته قایقرانی برابر شده است.

از یک ماه آینده رقابت های کسب سهمیه المپیک در رشته های مختلف شروع می شود و ملی پوشان ایران نیز این روزها تمرینات خود را انجام می دهند تا بتوانند در راستا توکیو پیروز باشند و به سهمیه های المپیک دست پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 148

به "ویژگی های منحصر به فرد مسابقات قایقرانی در المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های منحصر به فرد مسابقات قایقرانی در المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید