وجود 220 گود رها شده در مرکز

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به وجود 220 گود رهاشده در مرکز گفت با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی لازم است هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی و مرتفع کردن اشکالات گودهای رها شده در شهر تهران اقدامات لازم صورت گیرد.

وجود 220 گود رها شده در مرکز

مهدی عباسی در هفدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش است، گودهای رها شده در شهر تهران می توانند مخاطره ساز شوند و همانطور که می دانید در شهر تهران 220 گود رها شده وجود دارد که برخی از آنها در سنوات گذشته حادثه افریدند. این گودها مستقیم با جان انسان ها در ارتباط است و گاهی خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر است.

عباسی اضافه نمود: در منطقه 17 تجربه ریزش گودی نه چندان بزرگ را داشتیم و متاسفانه ساختمان های مجاور آسیب دیدند و خسارات فراوانی به بار آورد، لذا خواهشم این است که شهرداری به طور خاص موارد را دنبال کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: البته در سنوات گذشته شهرداری کارهای خوبی کرده و قوانین و مصوبات به اندازه کافی وجود دارد و اگر لازم است شهرداری در این زمینه لایحه ای بیاورد تقاضا داریم در این خصوص سریعتر عمل کنند. از شهردار تهران می خواهیم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ پر خطر بودن، صادر کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1715

به "وجود 220 گود رها شده در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 220 گود رها شده در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید