هیأتی متشکل از قانون&zwnjگذاران روسیه به کاراکاس می&zwnjروند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، هیأتی متشکل از شورای فدراسیون (مجلس علیا) و مجلس دومای روسیه قرار است بر انتخابات پارلمانی ونزوئلا نظارت نمایند.

هیأتی متشکل از قانون&zwnjگذاران روسیه به کاراکاس می&zwnjروند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه امروز شنبه در این بار گفت که هیأت مذکور برای نظارت بر انتخابات ونزوئلا که فرادا برگزار می گردد، به این کشورِ آمریکای لاتین می فرایند.

کنستانتین کوساچف رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه در این باره اضافه نمود که 3 سناتور این مجلس به ریاست وی برای نظارت بر انتخابات فردا در ونزوئلا راهی این کشور هستند.

در مورد انتخابات ونزوئلا، نیکلاس مادورو رئیس جمهور منتخب و قانونی این کشور پیشتر گفت که اگر در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر (فردا 16 آذر)، مخالفان برنده شوند، وی آماده کناره گیری از قدرت است.

مردم ونزوئلا فردا با شرکت در این انتخابات، 277 نماینده را برای مجلس ملی این کشور انتخاب خواهند کرد.

در حال حاضر مجلس ونزوئلا در دست مخالفان غرب گرای مادورو است. پیش از این احزاب مخالف دولت اعلام نموده بودند که در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر شرکت نخواهند کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر در این باره گفته بود که درخواست ها برای تحریم انتخابات آینده مجمع ملی ونزوئلا نشانگر آن است که بعضی به دنبال حفظ بی ثباتی در این کشور هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1219

به "هیأتی متشکل از قانون&zwnjگذاران روسیه به کاراکاس می&zwnjروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأتی متشکل از قانون&zwnjگذاران روسیه به کاراکاس می&zwnjروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید