هتل 4 ستاره و لوکس آماری رزیدنس پاتایا در مرکز شهر و نزدیک ساحل

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، این هتل یک محل اقامت با بیشترین درجه آسایش و راحتی معین شده است. زیبایی طبیعی این منطقه را می توان در کوه Phrabat و ساحل Phra Tamnak مشاهده کرد و از آن لذت برد. پیشنهاد می گردد که هنگام اقامت در این هتل بازدید از جاده ساحلی پاتایا و مینی سیام را از دست ندهید.

هتل 4 ستاره و لوکس آماری رزیدنس پاتایا در مرکز شهر و نزدیک ساحل

از سفر با تور ترکیبی پاتایا پاییز 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی تقریبا 1.5 ساعت با ماشین از شمال پاتایا فاصله دارد. همچنین نمایشگاه و تالار همایش پاتایا با ماشین از این هتل فاصله کمی دارد و ساحل دنج 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل Amari Residences پاتایا به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری پاتایا از جمله تپه پاتایا، واکینگ استریت و پارک آبی پاتایا توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب نموده و گردشگران هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی به رزرو این هتل می پردازند. همچنین امکانات عالی و معماری خاص و زیبای این هتل، آن را به یک مکان عالی برای اقامت در پاتایا تبدیل نموده است.

امکانات کلی هتل آماری رزیدنس پاتایا

از امکانات اصلی هتل آماری رزیدنس پاتایا می توان به داشتن اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره نمود. این هتل دارای رستوران، استخر روباز و مرکز تناسب اندام است. به علاوه، یک بار، یک بار کنار استخر و یک کافی شاپ در هتل وجود دارد. کارکنان خوش برخورد این هتل به صورت 24 ساعته در قسمت پذیرش آماده استقبال از میهمانان بوده و به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند.

همچنین در این هتل امکانات رفاهی نظیر سرویس اتاق، انبار چمدان، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و دستگاه خود پرداز دایر است. به این نکته توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. مدیریت هتل برای افراد معلول و کم توان نیز امکانات مناسب را در نظر گرفته است.

اتاق های هتل

اتاق های هتل آماری رزیدنس پاتایا بسیار شیک بوده و دارای مبلمان شیک و چشم اندازی زیبا هستند. هتل دارای 173 اتاق متنوع از جمله اتاق های خانوادگی، سوئیت لوکس یک خوابه، سوئیت یک خوابه با چشم انداز اقیانوس،ِ اتاق سوپریور کینگ و اتاق سوپریور تویین است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل آماری رزیدنس پاتایا دارای سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و تلویزیون های LED 40 اینچ دارای کانال های ماهواره ای هستند. میهمانان می توانند از یخچال و مایکروویو های داخل اتاق استفاده نمایند. حمام ها شامل دوش، دمپایی و لوازم آرایشی مناسب است. علاوه بر این، اتاق ها شامل فضای عظیم نشیمن و غذاخوری، بطری آب معدنی و سشوار رایگان هستند. خدمات نظافت روزانه نیز انجام می گردد. مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. سوئیت ها همچنین دارای بالکن بوده و بعضی واحد ها دارای نمای رو به دریا هستند.

رستوران هتل

هتل آماری رزیدنس پاتایا دارای یک رستوران بوده و انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می نماید. منو های رژیم غذایی گیاهی و بوفه کودک نیز در دسترس هستند. همچنین با پرداخت هزینه اضافی می توانید کیک، شیرینی و میوه نیز تهیه کنید.

امکانات تفریحی هتل

وجود استخر رو باز به همراه جایگاه های آفتاب، سرسره آبی و مرکز تناسب اندام مجهز از جمله امکانات تفریحی این هتل به شمار می آید. صبح ها می توانید بدنسازی یا شنا کنید، مناظر و صداها را کاوش کنید و برای خانواده آشپزی کنید.

فاصله هتل آماری رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل دنج: 650 متر

فاصله تا تپه پاتایا: 2.1 کیلومتر

فاصله تا واکینگ استریت: 2.5 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی پاتایا: 2.8 کیلومتر

فاصله تا رویال گاردن پلازا پاتایا: 2.9 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی تاپائو رایونگ: 44.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1399

به "هتل 4 ستاره و لوکس آماری رزیدنس پاتایا در مرکز شهر و نزدیک ساحل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره و لوکس آماری رزیدنس پاتایا در مرکز شهر و نزدیک ساحل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید